וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "עשינו שינוי רדיקלי השנה. עטר? הוא ביקש לעבור"

12.8.2017 / 21:01

נשיא מכבי חיפה בריאיון פתיחת העונה לאתר הרשמי: "עשינו חריש עמוק ואני חושב שעלינו על הבעיה. השנה השקענו בשחקנים עם ניסיון ורזומה מרשים". עטר ודמארי בסגל למשחק מול עכו

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. קובי אליהו
אופטימי. שחר/קובי אליהו

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ערך ריאיון לרגל פתיחת העונה וענה בין היתר לשאלות האוהדים הירוקים שהועלו בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון. שחר אמר: "השנים האחרונות לא היו ברמה שאנחנו רגילים לראות ממכבי חיפה. עשינו חריש עמוק ואני חושב שעלינו על הבעיה וצירפנו גם שחקנים בהתאם. עדיין לא השלמנו את בניית הסגל, אנחנו מתכוונים לצרף עוד שחקן או שניים".

הנשיא סיפר: "השנה אנחנו עושים שינוי רדיקלי בקבוצה. בשנה שעברה הבאו לראשונה מנהל מקצועי שקיבל את היד החופשית להביא שחקנים. הוא רצה להחליף שחקנים באמצע העונה בגלל שלטענתו הם לא היו חזקים מנטלית, לא מנענו את ההחלפה של יותר מדי שחקנים. לעומת זאת השנה השקענו בשחקנים עם ניסיון ורזומה מרשים שעולים הרבה כסף, ובשל כך גם התקציב שלנו השנה יהיה מאוד גבוה".

לגבי אלירן עטר ומאור בוזגלו, אמר שחר: "עטר פנה אלינו וביקש לבדוק את האפשרות לעבור למכבי תל אביב, נאמר לו שאנחנו לא מחזיקים שום שחקן בכוח ואם נקבל את מה שאנחנו רוצים לא נעמוד בדרכו. לגבי בוזגלו, אני מאוד אוהב את השחקן הזה, לא רבנו איתו מעולם. יש לי הערכה גדולה אליו גם כבן אדם וגם כשחקן, ואם זה יתאפשר אני אשמח לראות אותו אצלנו".

שחר נשאל על מערך הסקואטינג ואמר: "אנו נעזרים בכל האמצעים שיש היום, הכוללים אינפורמציה רבה על כל שחקן שמועמד לקבוצה, ובעזרת האינפורמציה הזאת גם החלטנו לא להחתים שחקנים שאינם מתאימים. אנחנו מחזיקים במשרדי המועדון שניים-שלושה אנשים שעוקבים אחרי שחקנים. בנוסף יש לנו קשרים עם אנשי מקצוע מחו"ל שאנחנו סומכים עליהם מתוך היכרות מהעבר".

עוד בנושא:

עטר ממתין לאישור של גולדהאר. רמי גרשון מתקרב לחיפה
מכבי תל אביב ניצחה את הפועל רעננה 1:2 בגביע הטוטו
הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד ייפגשו בניסיון לסגור את עסקת אלחמיד

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נכלל בסגל. אלירן עטר/ברני ארדוב

מכבי חיפה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל עכו, ממנו עולה כי גיא לוזון צפוי לפתוח בהרכב חזק. "זה הניסיון האחרון שלנו לפני הליגה", הסביר המאמן לשחקנים. גיורגי קוסטדינוב יפתח בהרכב אחרי שקיבל מנוחה במשחק האחרון. עומר דמארי ישוב לסגל וצפוי לקבל דקות. המאמן גיא לוזון יפרסם בקרוב את הסגל למשחק. 19 שחקנים זומנו בסך הכל ועטר אחד מהם. אליסון דוס סנטוס התאמן. ארנסט מאבוקה תורגל לסירוגין באימון היום. לוזון המשיך לתרגל שיטה שכוללת שלושה בלמים, כשעומרי בן הרוש בלם וסאן מנחם בצד שמאל. גיורגי קוסטדינוב ישוב ל-11 יחד עם גל אלברמן.

על פי כל ההערכות ולפי דיווחים בבלגיה, רמי גרשון יחתום השבוע במכבי חיפה. גנט כבר מצאה מחליף למגן שחוגג היום 29, והוא צפוי לסגור לשלוש עונות בשכר שמוערך בכ-400 אלף יורו לעונה, לא כולל מענקים. במועדון רוצים להשלים השבוע את עסקת מאור בוזגלו וגרשון, ולסגור סופית את סאגת אלירן עטר, שממתין לתשובה ממיץ' גולדהאר. כמו כן, ינסו למצוא קבוצות להולמאר אייולפסון וקמיל ואצק, ובכך לסיים סופית את דרכם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully