וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר ממתין לאישור גולדהאר. רמי גרשון מתקרב

11.8.2017 / 9:03

מכבי חיפה הורידה את סכום הרכישה ל-1.2 מיליון יורו, לא כולל מענקים. בעלי מכבי תל אביב צפוי לאשר את ההפרש (כ-200 אלף יורו) מההצעה המקורית. בסביבתו של גרשון טוענים: "הוא נוטה להגיע לישראל, ייתכן שתהיה עסקה". פיטים עזמי נמכר ב-250 אלף יורו לוולורנגה הנורבגית

יוסי ציפקיס

עסקת אלירן עטר סוכמה עקרונית בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אולם עד כה לא הגיעה לשלב מעמד החוזה. הסיבה: מיץ' גולדהאר טרם אישר את הסכום אותו סיכמו בעל פה שני המועדונים וכעת ממתין השחקן לתשובה של בעלי מכבי תל אביב. הירוקים כבר הסכימו להוריד את סכום הרכישה ל-1.2 מיליון יורו, לא כולל מענקים נוספים שישולמו במקרה של העפלה לאירופה. ההצעה האחרונה של נציגי מכבי תל אביב עומדת על מיליון יורו ומענקים נוספים, ועל מנת לאשר את ההפרש היא זקוקה לאישורו של הבעלים, כפי שהובהר לירוקים בפגישה. גולדהאר אמור לאשר את המתווה, אך במכבי חיפה הבהירו כי הם לא מתכוונים להכריז על המעבר כל עוד לא קיבלו אישור בכתב לגבי העסקה.

כך או כך, בסביבתו של עטר מאמינים כי העסקה תיחתם בקרוב מאוד, לאחר ששני הצדדים הבינו כי אין מנוס מפרידה. "אחרי מספר ימים של הפוגה, נרשמה שוב מתיחות בין המועדונים. העובדה ששני הצדדים רוצים בעסקה מסייעת כאן", אמרו. המתיחות בין שני המועדונים, עליה דיווחנו לפני מספר ימים, הגיעה לשיאה אתמול. במכבי חיפה הבינו כי הצהובים גיששו גם אצל רמי גרשון. בניגוד למפגש בבית הנשיא, אתמול בערב הגאלה שערכה המנהלת שחר ומנספורד לא שוחחו זה עם זה. שחר עצמו שלח מסר באמצעות נציגיו כי לא ימתין זמן רב לאישור של גולדהאר והוא דורש לקבל תשובה כבר בסוף השבוע. אגב, אלירן עטר יצא במהלך האימון היום כדי לערוך בדיקת דם שגרתית מטעם המועדון יחד עם שחקנים נוספים.


עוד בנושא:

פרטי השכר שאלירן עטר אמור להרוויח במכבי תל אביב
בוזגלו לשחר: "מכבי חיפה זה המועדון המועדף עליי"
מכבי חיפה תארח את באר שבע במחזור השני בליגה

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
ממתין לגולדהאר. עטר/שלומי גבאי

ומה קורה בגזרת רמי גרשון? סיכום עדיין אין וסכום ההעברה, כחצי מיליון יורו, אינו משמעותי בעסקה הזאת. "רמי צריך להיות שלם במאה אחוז שהוא רוצה להגיע לישראל. רק כשיתקבל אישור כזה, יהיה ניתן לסכם את העסקה", אמר אתמול מקורב לשחקן. יש לציין כי מכבי חיפה עדיין לא הגישה לגרשון הצעה כספית והיא תעשה זאת רק אם יודיע שהוא מוכן להגיע לישראל.

היום בסביבתו של השחקן נשמעו אופטימיים יותר ואמרו: "רמי נוטה לחזור לישראל, הוא התלבט מאוד ביומיים האחרונים אבל עכשיו נראה שהכיוון חיובי ותהיה עסקה".

גיא לוזון ממתין בינתיים לקיום שתי העסקאות על מנת להחתים שחקנים זרים. אם גרשון יוחתם המאמן לא פוסל אפשרות לפתוח את העונה עם חמישה זרים. המטרה הראשונית היא להביא שחקן התקפה במקום עטר. לוזון היה מעדיף שחקן במרכז השדה, אבל העובדה שעסקת עטר התקדמה גרמה לו לשנות את דעתו.

אחרי יום חופש, חיפה תשוב היום לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל עכו. העובדה שהבטיחה בוודאות את ההעפלה לשלב הבא, תוביל את לוזון לשתף חלק מהשחקנים המחליפים. יחד עם זאת, המאמן החליט לא לערוך מהפכה גדולה בהרכב משום שזה יהיה המשחק הרשמי האחרון שלו לפני הליגה.

בעניין אחר, המועדון הודיע היום באופן רשמי על מכירתו של החלוץ הנורבגי, פיטים עזמי בתמורה לכ-250 אלף יורו. החלוץ, שהצטרף לירוקים בינואר האחרון אך לא הרשים, עזב את הקבוצה והצטרף לוולרנגה הנורבגית, וזאת לאחר שהקבוצות הגיעו לסיכום על מעברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully