וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו לשחר: "מכבי חיפה זה המועדון המועדף עליי". פניה לגרשון ובניאק

9.8.2017 / 7:58

שוכטוביץ' שב מחו"ל כדי לסגור את העסקה. לוזון שוחח עם סוכנו של בלם גנט והבין כי העלויות גבוהות, צפה גם בקמרוני. שחקנים על הדרבי: "הקבוצה מסודרת מאחור, אבל עדיין חסר משהו"

שחקני הפועל באר שבע בן תורג'מן, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
צפוי לחזור לקראת ינואר. מאור בוזלגו/ברני ארדוב

שחקני מכבי חיפה חגגו אתמול (שלישי) במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה את הניצחון בדרבי, אבל נראה כי למרות השקט היחסי שהושג ביממה האחרונה בגזרת אלירן עטר הוא עדיין הנושא המרכזי בקבוצה. עטר לא שוחח עם השחקנים אתמול, אבל למקורביו הבהיר כי הוא עדיין מצפה להתפתחויות במשא ומתן עם מכבי תל אביב. מכבי חיפה לא תמתין זמן רב ואם הצהובים לא יגישו בקרוב הצעה משודרגת היא תודיע על הפסקת המגעים בנושא. בסביבתו של עטר עדיין מדברים על מעבר אפשרי, אבל אם זה לא יקרה הוא ייפגש עם ההנהלה כדי לעצור את המתיחות שנוצרה בימים האחרונים. "היה ראוי שאלירן ייגש לקהל, אך אפשר להבין אותו. הוא נמצא במצב מאוד לא נעים וכל התנהגות שלו יכולה להתפרש בצורה לא נכונה", אמר אחד השחקנים.

לוזון רוצה לסכם על החתמת בלם עוד השבוע. מכבי חיפה, כמו שאר הקבוצות הגדולות, הייתה רוצה לראות את רמי גרשון מגיע. בימים האחרונים נערכה שיחה עם סוכנו דודו דהאן כדי לבחון אפשרות לשחררו מגנט. כרגע, טוענים מקורבים למשא ומתן, סכומי העסקה יקרים מאוד ולא בטוח שחיפה תוכל להביא אותו. אתמול נערכה שיחה נוספת עם סוכנו בעניין והוא התבקש לבדוק מה הסכום שהבלגים ידרשו עבורו. במידה והסכום יהיה רלוונטי, מכבי חיפה תגיש הצעה רשמית, אך במקביל, היא מחפשת גם אלטרנטיבות אחרות. לוזון צפה בבלם קבוצת המילואים של ברצלונה לשעבר, מאקי בניאק (22). הקמרוני, שעבר בינואר 2016 לקבוצת המילואים של נאנט וסיים את העונה החולפת בסארגוסה, הספיק להופיע פעמיים בנבחרת למרות גילו הצעיר. בין הצדדים כבר החלו מגעים, אך לוזון עדיין לא נתן אור ירוק לעסקה. גיא לוזון שוחח עם סוכני שחקנים והבהיר להם כי הוא שוקל לחזור לאופציית קשר עושה משחק ולא להחתים חלוץ. הסיבה הזאת קשורה כנראה לעובדה שעטר נמצא בסגל בשלב זה.

ומה קורה בגזרת מאור בוזגלו? בחיפה אישרו אתמול את קיום הפגישה בין נשיא המועדון יעקב שחר לקשר. במהלך הפגישה נשאל בוזגלו לגבי מידת רצונו לשחק במכבי חיפה והשיב: "זה המועדון המועדף עליי בישראל". פרקליט המועדון עו"ד שוכטוביץ' חזר בינתיים לישראל ואמור לסגור סופית את החוזה של השחקן, שייחתם בימים הקרובים. בוזגלו ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה ועל פי ההערכות ישוב סמוך לחלון ההעברות בינואר, כשבסביבתו של השחקן מדברים על אפשרות שיחזור בשלב מוקדם יותר. בשיחות בין הצדדים עלו נושאים שונים, בין היתר דרישת השחקן לקבל נתח ממכירת החולצות שלו וכן מענקים שונים אותם הוא מבקש להכניס בחוזה.

עוד בנושא

גביע הטוטו: מכבי חיפה הביסה 1:4 את הפועל חיפה בדרבי
מכבי חיפה: מאור בוזגלו נפגש עם יעקב שחר ומתקרב לחתימה
בדרך לקאמבק: שלומי ארבייטמן מתקרב לבית"ר ירושלים

אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
דקות של חרדה. אליסון דוס סנטוס/ברני ארדוב

"יש כמה דברים שאפשר לקחת מהניצחון הזה. הראשון הוא היכולת ההתקפית וגם הסדר מאחור, אבל מצד שני – זה עדיין לא מעיד על דבר. ניקיטה קיבל 'דלק' לשבועות הקרובים, אופיר שוב בישל, אבל עדיין – אתה מרגיש שחסר משהו כדי להפוך לקבוצה גדולה באמת", אמר אחד השחקנים אחרי הניצחון בדרבי אמש. ההערכה היא ששון וייסמן יושאל בסופו של דבר, למרות שלוזון ממשיך להעניק לו אשראי. חלק מהשחקנים סיפרו אתמול כי נטע לביא מרגיש היטב את הפיחות במעמדו, לאחר שחשב שיפתח בהרכב ושוב מצא את עצמו על הספסל. גילי ורמוט שנכנס כמחליף גילה יכולת טובה מאוד אך עדיין לא מוצא את מקומו בהרכב של לוזון. בחיפה אמרו אתמול כי ההערכה היא שעד פתיחת הליגה ההרכב עוד ישתנה.

על הספסל של מכבי חיפה עברו דקות של חרדה בזמן הפציעה של אליסון דוס סנטוס, שנפצע וביקש להישאר במגרש לפני שלוזון הורה לו לצאת ונשאר עם עשרה שחקנים. "הוא לא קובע אם לצאת, האחריות היא שלי", אמר אתמול לוזון על הבקשה שנדחתה. דוס סנטוס, שעד עתה מרשים יותר מכל שחקני הרכש, ייבדק היום כדי להבין מה חומרת הפציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully