וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "תודה לכולם". בנבחרת הג'מייקנית תוקפים את המארגנים

הפנומן נפרד: "אהבה אינסופית למעריצים". חבריו באו בטענות קשות אחרי הפציעה הטראגית. מקלאוד: "חיכינו בחוץ 45 דקות". בלייק: "זה משוגע". מייקל ג'ונסון: "הוא נשאר עונה אחת יותר מדי"

רויטרס

שוכב על המסלול, נאנק מכאבים, חברי הנבחרת שלו והצוות הרפואי ממהרים לבדוק אותו, סדרן שמגלגל לכיוונו כסא גלגלים. יוסאין בולט לא תכנן שכך יראה המירוץ האחרון בקריירה המפוארת שלו. כמו ריצות רבות שלו, גם האחרונה הפכה לבלתי נשכחת - אם כי לא מהטעמים הנכונים. האצן הגדול בהיסטוריה היה הרץ האחרון בנבחרת השליחים של ג'מייקה בגמר השליחים 4X100, אבל אחרי כ-20-25 מטר חש כאב חד בשריר הירך האחורי, לא הצליח לדרוך על הדרך, דידה, התגלגל ונעצר כש-195 הסנטימטרים שלו שכובים על הקרקע. כך, עם פנים כואבות וכשמסביבו פרצופים מודאגים, הוא סיים קריירה מופלאה.

"תודה לכולם, אהבה אינסופית למעריצים שלי", כתב בולט באינסטגרם, והעלה תמונה מסיום המירוץ.

עוד בנושא:

בולט נפצע במירוץ האחרון בקריירה, ג'מייקה נפסלה
10 הריצות הגדולות בקריירה של יוסאין בולט
התחנות בקריירה שהפכו את בולט לגדול מכולם

לאחר המירוץ הסתבר שלאצנים הג'מייקנים היו לא מעט טענות כלפי מארגני האליפות שאילצו את האתלטים לחכות יותר מדי זמן עד לתחילת הריצה. "הם החזיקו אותנו יותר מדי זמן בחדר ההמתנה", אמר יוהאן בלייק חברו של בולט לנבחרת השליחים הג'מייקנית והוסיף: "יוסאין היה ממש קר. הוא אמר לי 'אני חושב שזה טירוף. 40 דקות המתנה ושתי הצגות מדליות לפני הריצה שלנו'".

בלייק הוסיף: "איחרו את המירוץ בעשר דקות. זה משוגע. המשכנו להתחמם וחיכינו, ושוב התחממנו וחיכינו. ואז ראינו אגדה כמו בולט, אלוף אמיתי יוצא למסלול ומתקשה ככה".

עומר מקלאוד היה אפילו יותר חריף מבלייק כשאמר: "זה מגוחך, חיכינו בחוץ בסביבות 45 דקות. אני חושב שהיו שלושה טקסי חלוקת מדליות לפני שיצאנו החוצה כך שהיינו חיייבים לעשות מאמצים אדירים כדי להישאר חמים. שתיתי שני בקבוקי מים. חיכינו ממש הרבה זמן. זה ממש קורע לב, לא האמנתי למה שקרה, אני בשוק. שמו של יוסאין בולט יחיה לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017. רויטרס
בולט נאנק מכאבים על המסלול/רויטרס

ג'וליאן פורטה, שהיה הרץ השני ברביעייה הג'מייקנית סיפר: "יוסאין לא אמר לנו בדיוק מה קרה לו, אבל ממה שראיתי זה נראה כמו מתיחה, קרע או משהו בסגנון הזה. הוא כל הזמן התנצל בפנינו, אבל חזרנו ואמרנו לו שאין צורך. פציעות הן חלק מהספורט".

רופא הנבחרת הג'מייקנית התייחס לפציעה של בולט ואמר: "הייתה לו התכווצות בשריר הירך האחורי השמאלי (ההאמסטרינג). שלושת השבועות האחרונים היו קשים עבורו, אנחנו מקווים לטוב ביותר בשבילו".

יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017. GettyImages
יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017/GettyImages

ג'סטין גאטלין טען כי ייתכן ומזג האוויר שיחק תפקיד בפציעה: "יכול להיות שזה השפיע. צר לי על הפציעה, הוא עדיין הגדול בעולם. אני נרגש להיפרד ממנו, בחימום נתנו לו כבוד. הוא אתלט גדול".

האלוף האולימפי לשעבר מייקל ג'ונסון אמר: "יכול להיות שהוא נשאר עונה אחת יותר מדי. הוא הכין את עצמו לא לנצח, אבל לא חשב שזה יקרה ככה. הוא היה רוצה לחצות את קו הסיום, רצה לתת לקהל הצגה. זה היה מאכזב לראות אותו כפי שמעולם לא ראינו. את ה-100 מטר הוא התקשה לסיים, וכעת הוא צלע".

יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017. GettyImages
יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017/GettyImages
יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017. רויטרס
יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017/רויטרס
יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017. רויטרס
יוסאין בולט נפצע בריצת השליחים, אליפות העולם 2017/רויטרס
האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
האצן הג'מייקני יוסאין בולט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully