וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורו איקרדי מתרגש: "ארגנטינה היקרה שלי, אנחנו נפגשים שוב"

חלוץ אינטר הועדף בסגל האלביסלסטה על פני גונסאלו היגואין, ועשוי לערוך בסך הכול את הופעתו השנייה בנבחרת, והראשונה אחרי ארבע שנים: "מודה לכל מי שבטח בי, אעשה הכול עבור הנבחרת"

מאורו איקרדי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
על הספסל מול ברזיל, לפני חודשיים. מאורו איקרדי/GettyImages

מאורו איקרדי נכלל בסגל נבחרת ארגנטינה למשחק מוקדמות המונדיאל מול אורוגוואי, ומשחק הידידות נגד ונצואלה, שיתקיימו בסוף אוגוסט ותחילת ספטמבר. חלוץ אינטר, שלבש את מדי האלביסלסטה רק פעם אחת, לפני ארבע שנים (וגם זה רק למשך שבע דקות), למרות יכולת מקצועית מרשימה, הועדף על ידי חורחה סמפאולי על פני גונסאלו היגואין. איקרדי פרסם פוסט מרגש באינסטגרם לרגל חזרתו הצפויה למדים הלאומיים.

"ארגנטינה היקרה שלי", כתב, "אחרי ארבע שנים אנחנו נפגשים שוב. הפעם האחרונה שלבשתי את הצבעים האלה הייתה ב-2013, אז הגשמתי את החלום לערוך את הופעת הבכורה שלי בנבחרת הבוגרת הודות ללחימה וההקרבה שלי. אחרי מספר משחקים בנבחרות הצעירות, הרגע שכל כך חיכיתי לו הגיע. אולי זה לא היה הרגע הטוב ביותר, אבל קשה להסביר את הגאווה וההרגשה שחשתי על שאני מייצג את המדינה".

"היום, ארבע שנים לאחר מכן, קיבלתי את החדשת הנפלאות", הוסיף, "ואוכל ללבוש שוב את החולצה הכי יפה בעולם. אני מודה לכל מי שבטח בי. אני לא אוהב להבטיח הבטחות, אבל דבר אחד בטוח: אעשה הכול עבורך, ארגנטינה היקרה".

הופעתו היחידה של איקרדי הייתה מול אורוגוואי, במוקדמות מונדיאל 2016, וכעת הוא צפוי לחזור ולפגוש את אותה יריבה. מצבה של ארגנטינה במוקדמות הגביע העולמי ברוסיה הוא לא טוב - ארבעה מחזורים לסיום היא ממוקמת רק במקום החמישי שמוביל לשלב הפלייאוף.

עוד בנושא

דיווח: זידאן יאריך חוזהו בריאל מדריד וכמעט יכפיל את שכרו
בקולומביה טוענים: ברצלונה ופלמיירס סיכמו על העברת יירי מינה
ללכת אחרי אדרסון: האם שוער הרכש היקר של גווארדיולה יעמוד בלחץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully