וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הקדטים של ישראל ניצחה 64:67 את נבחרת קרואטיה

אליפות אירופה: שלשה של עמית אהרוני, 3 שניות לסיום, העניקה לישראל ניצחון. מאמן הנבחרת, אורן אהרוני: "השחקנים גילו אופי בדקות האחרונות. פתחנו את הטורניר טוב"

נבחרת הקדטים של ישראל. קרדיט: איגוד הכדורסל,
הנבחרת חוגגת/קרדיט: איגוד הכדורסל

נבחרת הקדטים של ישראל גברה הערב (שישי) 64:67 על נבחרת קרואטיה בתום מותחן באליפות אירופה. שלשה של עמית אהרוני, 3 שניות לסיום, קבעה את תוצאת המשחק.

מאמן נבחרת הקדטים אורן אהרוני אמר בסיום הניצחון: "ניצחון ראשון חשוב שלנו, פתחנו את הטורניר טוב. השחקנים גילו אופי בדקות האחרונות אבל זו רק תחילת הדרך, זה טורניר מאד ארוך וקשה. אנחנו נכין את עצמנו למשחקים הבאים, וראשית מחר מול סרביה".

קלעו לישראל: לישראל: אבדיה 16, חיון 16, אהרוני 11, אדוסי 10, מלמד 8, לבנברג 2, וותד 2, אטיאס 2. סהר ודרעי שותפו אך לא קלעו.

גם נבחרת הנערות של ישראל שיחקה, אך הפסידה במשחק רבע גמר אליפות אירופה דרג ב' 60:55 לנבחרת אירלנד המארחת ואיבדה את הסיכוי לעלות לדרג א'. הנבחרת, שתישאר עוד שנה בדרג ב', תתמודד מחר בשעה 15:45 מול בלארוס במשחקי המיקום 5-8.

קלעו לישראל: תירוש 12, סער 11, ברמן 8, מיכאליץ 6, מסילתי 6, שרביט 5, אנגל 3, קסטן רז 2, חדד 2. מלכין וסירקיס שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully