וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר סטנוייביץ' פוטר מפאוק סלוניקי אחרי פחות מחודשיים בתפקיד

המאמן הסרבי בן ה-43, שאימן את מכבי חיפה ב-2013/14, פוטר מהתפקיד אליו מונה ב-16 ביוני אחרי שלא היה מוכן להתחייב למטרות שהוצבו בפניו. עמד על הקווים רק בשני משחקים רשמיים

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא הולך לו. סטנוייביץ'/קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה לשעבר אלכסנדר סטנוייביץ' ממשיך בחוסר ההצלחה בקריירה שלו. המאמן הסרבי בן ה-43, שאימן את הירוקים ב-2014/15, פוטר היום (שישי) מפאוק סלוניקי קצת פחות מחודשיים אחרי שמונה לתפקיד ב-16 ביוני. סטנוייביץ', שעזב את מכבי חיפה אחרי חצי עונה לא מוצלחת ובתום הפסד 3:1 לבית"ר ירושלים, פוטר מתפקידו בקבוצה היוונית והוחלף על ידי רזבאן לוצ'סקו הרומני, בנו של מירזה, שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

פאוק הודיע על חילופי המאמנים בעקבות החלטה שנתקבלה בתום ישיבת הנהלה. הנהלת המועדון מסרה שהיא לוקחת אחריות מלאה על ההחלטה וכי היא מקובלת על דעתו של בעלי המועדון. סטנוייביץ' עוד הספיק להעביר את אימון הבוקר של פאוק ולאחר מכן התבשר שתמה הקנדציה הקצרצרה שלו במועדון. לפי המדווח ביוון, סטנוייביץ', שהספיק להדריך את פאוק רק בשני משחקים רשמיים במוקדמות הליגה האירופית, לא הסכים עם המטרות הגבוהות לדעתו שהוצבו בפניו על אף שהסגל נשאר דומה לזה שהיה בעונה שעברה. על פי מקורות בפאוק, המאמן הסרבי הסכים והתחייב לעמוד במטרות שהוצבו לו לפני שחתם על החוזה, אך חזר בו.

הליגה היוונית תתחיל בשבוע הבא ופאוק סלוניקי תשחק במחזור הפתיחה מול לבדיאקוס. עוד לפני כן תשחק הקבוצה היוונית במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully