וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל קרוב להשלמה: טאליב זאנה סיכם עקרונית בנס ציונה

11.8.2017 / 9:22

הסנטר הניגרי (26, 2.06) שהיה שותף בעונה שעברה לזכייה של נאנטר ביורופקאפ צפוי לחתום ולהיות הזר הרביעי בסגל של נדב זילברשטיין. רשם בליגה הצרפתית 7.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק

טאליב זאנה עירוני נס ציונה. רויטרס
מאוקלהומה סיטי לנס ציונה. טאליב זאנה/רויטרס

עירוני נס ציונה קרובה להשלמת הסגל לקראת העונה הקרובה, לאחר שהגיע להבנות עם הסנטר הניגרי טאליב זאנה ששיחק בעונה שעברה בנאנטר הצרפתית. הכתומים מאמינים כי זאנה יחתום על חוזהו ויהיה הזר הרביעי בסגל של נדב זילברשטיין, כשהשאיפה היא לחזור למשחקי הפלייאוף אחרי עליית הליגה בעונה שעברה.

זאנה (26, 2.06), יליד ניגריה, הגיע לארצות הברית בגיל 16, ואחרי שסיים את לימודיו בתיכון מקומי הגיע לאוניברסיטת פיטסבורג. אחרי שנפצע בעונתו הראשונה שיחק ארבע שנים נוספות ורשם בעונת 2013/14 13 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק. הוא לא נבחר בדראפט 2014 אך בכל זאת שיחק שבעה משחקי הכנה לעונה עם אוקלהומה סיטי ורשם 4.4 נקודות ו-5 ריבאונדים לפני ששוחרר והגיע לקבוצת הפיתוח של הת'אנדר. אחרי שנתיים בליגת הפיתוח יצא השנה לצרפת וחתם בנאנטר, שסיימה את העונה כאלופת היורופקאפ. זאנה לא הרבה לשחק, גם בשל פציעות, ורשם בליגה הצרפתית 7.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-16.6 דקות למשחק וביורופקאפ 6.2 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-14.9 דקות בממוצע.

אם וכאשר זאנה יחתום במדים הכתומים הוא יצטרף לג'רון ג'ונסון, גארי בראון ודקוואן קוק במצבת הזרים. חבורת הישראלים של נדב זילברשטיין כוללת חמישה שחקנים שממשיכים מהליגה הלאומית - הקפטן טל דן, גולן גוט, אלעד הופמן, רביב פיטשון וגיל אמיתי ושני שחקני חיזוק מהקיץ הנוכחי - אלישי כדיר ונאור שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully