וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה של ויטור: באר שבע תאיץ את המו"מ עם אלחמיד ודגני?

11.8.2017 / 6:52

האלופה חוששת מהפציעה של הבלם המצטיין, שבכל מקרה צפוי להחמיץ את המפגש מול מאריבור ואת משחק פתיחת העונה בליגת העל. אם הפציעה תתברר כחמורה, שני שחקני ההגנה עשויים להצטרף. וגם: אוחנה "בכושר שיא"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. הצד החיובי: ההתקפה מספקת את הסחורה

שמחה מהולה בדאגה קלה נראתה אמש (חמישי) בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע אחרי הניצחון 2:4 על בני יהודה והזכייה באלוף האלופים. בקבוצה חגגו את הזכייה בתואר, אך עקבו בחשש אחר הפציעות של מיגל ויטור ודן איינבינדר, שהוחלפו אמש לאחר שנפגעו, פחות משבוע לפני המשחק הראשון בפלייאוף העלייה לליגת האלופות מול מאריבור (שנציגים בכירים שלה, אגב, הגיעו אמש לאצטדיון כדי לעקוב אחרי האלופה הישראלית).

אבל נתחיל בצד החיובי: האלופה מרוצה מאוד מכל מה שקורה בחלק ההתקפי. "יש חיבור מצויין בין השחקנים. רואים בהרבה מהלכים שהקבוצה מתואמת מאוד, פקהארט וגדיר הוכיחו שאנחנו יכולים לשחק גם עם שני חלוצים", אמר אחד משחקני ההתקפה. בקבוצה החמיאו לברק בכר על המערך שהצליח בייחוד בחלק הקדמי. מיכאל אוחנה ששוב נתן ניצוץ מהספסל זכה לשבחים, ואחד מחבריו לקבוצה אמר עליו ש"מיכאל בכושר שיא. הוא מראה שברגע שהוא על המגרש הוא תורם. הוא יהיה חסר מאוד מול מאריבור".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 2:4 את בני יהודה וזכתה באלוף האלופים
ויטור סובל מכאבים, הערכה כי לא יהיה כשיר למשחק הראשון מול מאריבור

מאור מליקסון עם תומאש פקהארט שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הציוות החדש בהתקפה עובד. פקהארט עם מליקסון/ברני ארדוב

2. הצד השלילי: הפציעות מדאיגות

ובכל זאת, באר שבע בעיקר מוטרדת מהפציעות של שניים מהשחקנים היותר חשובים שלה. איינבינדר הרגיש טוב בסיום המשחק, אך בצוות הרפואי הבהירו שכאבים במפשעה יכולים לתעתע וכדי לקבל אינדיקציה ברורה בנוגע לכשירותו במשחק מול מאריבור ביום רביעי, צריך לחכות 48 שעות. לגבי ויטור הדאגה גדולה יותר. ויטור אמר לחלק מהשחקנים בסיום שהוא חש כאבים חזקים בברך. יחד עם זאת, הבלם הבהיר שלא הרגיש את השריר נקרע ולכן בקבוצה מקווים שמדובר בחבלה.

בכל מקרה, ההערכה היא שוויטור לא יהיה כשיר למשחק הראשון מול מאריבור וכנראה גם למשחק פתיחת העונה בליגת העל, בעוד תשעה ימים מול מכבי נתניה. "צריך לבדוק את הדברים לעומק אצל מיגל. זה מסוג הדברים שאי אפשר להגיד מהר ממה השחקן סובל", אמר גורם בקבוצה. ההיעדרות הצפויה של ויטור מצטרפת לשלל פציעות מהן שחקנים נוספים של האלופה סובלים: בן שהר, איסק קואנקה, ניב זריהן ואורן ביטון הפצועים לא יהיו כשירים למשחק, ובנוסף גם מיכאל אוחנה יחמיץ את המפגש הראשון מול מאריבור בשל הכרטיס האדום שספג מול לודוגורץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע (מימין) מול אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
דאגה בבאר שבע. ויטור/ברני ארדוב

3. בעקבות פציעת ויטור: המו"מ עם אלחמיד ודגני יואץ?

בתקופה האחרונה באר שבע סימנה את חאתם עבד אלחמיד ואוראל דגני כמועמדים לקבוצה. בסיום המשחק מול מ.ס אשדוד שוחחה אלונה ברקת עם גורמים בכירים באשדוד והביעה התלהבות מהבלם שאשדוד רכשה רק בקיץ האחרון מגנט הבלגית. בקבוצה יבדקו בימים הקרובים אם הפציעה של ויטור חמורה, ואם כן המגעים עם השניים יואצו. כבר בסוף השבוע הקרוב צפויים ראשי האלופה וראשי אשדוד להיפגש. הפגישה הוגדרה כ"חברית", אבל הצפי הוא שידונו בין היתר גם באלחמיד.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תוכנית המגירה של האלופה. אוראל דגני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully