וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור סובל מכאבים, הערכה כי לא יהיה כשיר למשחק הראשון מול מאריבור

לצד חגיגות הזכייה באלוף האלופים, דאגה מפציעתו של הבלם. גם איינבינדר נפצע. בכר: "לא מצטער על ההרכב. כיף לשמח את הקהל". אבוקסיס מכחיש אגרסיביות יתר: "כדורגל זה משחק גברי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע פשוט לא מפסיקה לחגוג. האלופה זכתה הערב (חמישי) בפעם השנייה ברציפות בתואר אלוף האלופים, אחרי ניצחון 2:4 על מחזיקת הגביע בני יהודה, והשלימה זכייה חמישית בתואר בשנתיים האחרונות. אחרי שעמדו במטרה והעפילו לפלייאוף העלייה לליגת האלופות, השחקנים של ברק בכר שחזרו את התוצאה בה ניצחו במשחק על אותו תואר בעונה שעברה (אז מול מכבי חיפה) והמשיכו את פתיחת העונה המוצלחת. מאז הגעתו של בכר לבירת הנגב, הקבוצה זכתה בשתי אליפויות, גביע הטוטו ושני אלוף האלופים.

לצד השמחה והחגיגות, באר שבע עברה במהלך המשחק גם רגעי חרדה, ולא רק בשל הפייט של הקבוצה של יוסי אבוקסיס. דן איינבינדר הוחלף בשל כאבים במפשעה, וגם מיגל ויטור נאלץ לנטוש בשל כאבים בברך. בבאר שבע מודאגים ממצבם, ובמיוחד מזה של הבלם הפורטוגלי, כאשר ההערכה היא כי הוא לא יהיה כשיר למשחק הביתי מול מאריבור ביום רביעי.

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה את בני יהודה 2:4 וזכתה בתואר אלוף האלופים
גיא לוזון: "אם לא נקבל ממכבי תל אביב את המחיר המבוקש, עטר יישאר"
פורסמו זמני המשחקים במחזור השני של ליגת העל

עוד תואר לאוסף. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום: "הפציעות הן חלק מהעניין. אנחנו בעומסים מאוד גדולים, זה משחק שלישי בחמישה ימים. יש מספיק שחקנים שישחקו במשחקים הבאים, אין תירוצים. לבוא ולקחת תואר נוסף זה לא מובן מאליו, כיף לשמח את המועדון ואת הקהל הזה. עכשיו אנחנו עם הפנים ליום רביעי. אני לא מצטער על שום דבר, חילקנו כוחות כדי לעלות עם ההרכב החזק. לא ציפינו למשחק קל. קבוצה שמנצחת 0:1 בחוץ את זניט חייבת להיות טובה, אבל היינו אגרסיביים, לחצנו וניצלנו את המצבים שלנו. נרדמנו קצת בהגנה, במיוחד בגול השני שלא מאפיין אותנו, אבל בסופו של דבר ניצחנו".

על הפלייאוף: "נגיע מוכנים למאריבור, זו הזדמנות טובה לעשות משהו היסטורי. הם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אנחנו מתעסקים בעצמנו. אנחנו רוצים להיות בשלב הבתים, נקווה שזה יקרה".

יוסי אבוקסיס: "נתנו פייט מול קבוצה שאני לא צריך להגיד עליה כלום. קבוצה שמרשה לעצמה להרים כאלה כלים מהספסל. קבוצה טובה, הכי טובה בארץ. חזרנו פעמיים מפיגור ואני חושב שזה מראה על אופי. היו הרבה דברים טובים. היו שחקנים ביום טוב וכאלה ביום פחות טוב. אנחנו נלמד מזה ונפרגן לבאר שבע, היא קבוצה יוצאת מן הכלל ואי אפשר לדעת מאיפה תגיע שם הצרה. כדורגל זה משחק גברי, לא פצענו אף שחקן בכוונה. אני לא חושב שהיינו אגרסיביים מדי, זה חלק מהמשחק".

על ההגנה: "מה שיש לי להגיד, אני אגיד לשחקנים באסיפה. הם הכניסו הרבה שחקנים לתוך הרחבה, מליקסון, וואקמה, פקהארט, גדיר. אחר כך נכנסו אוחנה וברדה. עשינו כמה טעויות במשחק ההגנה, אבל היו גם דברים יפים. חזרנו פעמיים מפיגור וזה לא פשוט. עם הדברים שאני רואה אפשר ללכת קדימה ואפשר לבנות קבוצה טובה. על זה נצרף עוד שחקנים ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע ניצחה את בני יהודה 2:4 וזכתה בתואר אלוף האלופים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully