וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ברצלונה שחררה את ניימאר, סעיף השחרור הדמיוני של איסקו

הקטלאנים קיבלו את הכסף עבור הברזילאי, שיוכל לערוך בכורה מול גנגאן, קשר ריאל סיכם על חוזה חדש ל-5 שנים וסעיף השחרור שלו יהיה 700 מיליון יורו, וגם: ברצלונה סימנה מחליף לקוטיניו

רויטרס

העברות

* בשיקטאש ממשיכה להתחזק: אחרי ההחתמות של אלברו נגרדו ופפה, הקבוצה הודיעה על החתמתו של גארי מדל הבלם של אינטר ונבחרת צ'ילה.

*הקשר המצרי של סטוק סיטי רמדאן סובחי האריך את חוזהו במועדון עד 2022.

*המגן של קרסנודר הרוסית נאלדו השלים את מעברו לאספניול. הברזילאי בן ה-28 חתם על חוזה לשלוש שנים במועדון מקטלאניה.

שמועות

* חדשות טובות לאוהדי פריס סן ז'רמן: ברצלונה קיבלה במלואו את התשלומים על ניימאר ושלחה את השחרור של השחקן שיערוך את הופעת הבכורה שלו ביום ראשון במשחק הליגה מול גנגאן.

* דיווח ב"אס": איסקו חתם על חוזה חדש לחמש שנים בריאל מדריד עם סעיף שחרור של לא פחות מ-700 מיליון יורו, כאשר המטרה של תג המחיר הגבוה היא למנוע מקבוצות עשירות כמו פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי לנסות לרכוש אותו כפי שעשו הצרפתים הקיץ עם ניימאר. לפי העיתון ההודעה הרשמית צפויה לצאת אחרי משחקי הסופרקופה מול ברצלונה.

* על פי דיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה שוקלת לפתוח במשא ומתן עם טוטנהאם על הקשר כריסטיאן אריקסן, משום שעסקת פיליפה קוטיניו "הגיעה למבוי סתום".

* סאות'המפטון ממשיכה בסירובה למכור את וירג'יל ואן דייק הבלם ההולנדי המחוזר שלה, שעל פי הדיווחים החמיץ את האימון היום בשל "וירוס" מסתורי.

*במארקה ממשיכים לטעון כי עסקת העברתו של קיליאן אמבפה לפריס סן ז'רמן תושלם בקרוב וכעת הצדדים נמצאים בשלבים אחרונים של הכנת החוזים לחתימה.

*בבריטניה טוענים כי ליברפול בוחנת אפשרות לצרף את הקשר ההתקפי של גרמיו, לואן, שזומן לראשונה לסגל נבחרת ברזיל ואף שיגרה סקאוטים כדי לבחון אותו מקרוב. בלואן מעוניינת גם אלופת רוסיה ספרטק מוסקבה.

*במקביל במארקה פורסם כי מנג'ר ליברפול יורגן קלופ מונע כל התקדמות במגעים למעברו של קוטיניו לברצלונה.

*באיטליה טוענים כי מילאן ממשיכה במאמצים לצרף את זלאטן איברהימוביץ' ובונה עליו לאחר שיסיים את תקופת השיקום מהפציעה הקשה שלו.

*קשר יובנטוס תומאס רינקון יעבור בדיקות רפואיות בטורינו אליה הוא אמור לעבור תמורת 7 מיליון יורו.

*מלאגה בוחנת אפשרות לצרף את החלוץ הפרואני של פלאמנגו פאולו גררו.

לואן, חלוץ גרמיו,. Gettyimages, GettyImages
ליברפול לוטשת עיניים. לואן/GettyImages, Gettyimages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully