וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה פירסם את סגל ברזיל למוקדמות המונדיאל: "ניימאר יהיה הטוב בעולם"

מאמן הסלסאו זימן לראשונה את השוער קאסיו ואת הקשר לואן לקראת המפגשים מול אקוודור וקולומביה. פאביניו ממונאקו שוב נותר בחוץ. טיטה שיבח את החלוץ שעבר מברצלונה לפריס סן ז'רמן

רויטרס

מאמן נבחרת ברזיל טיטה פרסם היום (חמישי) את הסגל של נבחרת ברזיל לקראת המשחקים במוקדמות המונדיאל נגד אקוואדור (ב-31 באוגוסט) וקולומביה (ב-5 בספטמבר).

המאמן זימן לראשונה את השוער קאסיו מקוריניתיאנס ואת קשר גרמיו לואן. קשר מונאקו פביניו נותר מחוץ לסגל ונראה שהוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של טיטה.

יש לציין כי ברזיל כבר העפילה למעשה למונדיאל שייערך ברוסיה בקיץ הבא לאחר שצברה 33 נקודות ב-14 משחקים וניצבת במקום הראשון בבית המוקדמות הדרום אמריקאי.

טיטה נימק את מדיניות הזימונים שלו כשאמר כי: "אני מסתכל על היכולת הנוכחית של השחקנים וגם מביא בחשבון את הצרכים של הנבחרת לקראת המונדיאל ברוסיה".

מאמן הסלסאו התייחס גם למעבר של ניימאר, שאף הוא נכלל בסגל, לפריס סן ז'רמן ואמר: "יגיע היום שבו הוא יהיה השחקן הטוב בעולם וזה בלתי נמנע, אבל אני לא יודע בדיוק מתי זה יקרה".

טיטה מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
כבר חושב על המונדיאל ברוסיה. טיטה/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: אליסון (רומא), קאסיו (קורינתיאנס), אדרסון (מנצ'סטר סיטי)

הגנה: רודריגו קאיו (סאו פאולו), מרקיניוס (פ.ס.ז'), ז'ואאו מיראנדה (אינטר), טיאגו סילבה (פ.ס.ז'), דני אלבס (פ.ס.ז'), פאגנר (קורינתיאנס), פיליפה לואיס (אתלטיקו מדריד), מרסלו (ריאל מדריד)

קישור: קסימירו (ריאל מדריד), פרננדיניו (מנצ'סטר סיטי), פאוליניו (גוואנגז'ו אברגרנדה), רנאטו אגוסטו (בייג'ינג גוואן), פליפה קוטיניו (ליברפול), ויליאן (צ'לסי), לואן (גרמיו), ז'וליאנו (זניט סנט פטרסבורג)

התקפה: טייסון (שחטאר דונייצק), גבריאל ז'סוס (מנצ'סטר סיטי), ניימאר (פ.ס.ז'), רוברטו פירמינו (ליברפול)

עוד באותו נושא

רפא מארקס חשוד במעורבות ברשת הברחת סמים גדולה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully