וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורגי דרמנז'ייב התפטר מאימון לודוגורץ: "גאה במה שבנינו"

אחרי ההדחה בידי הפועל באר שבע, הנהלת האלופה הבולגרית קיבלה את התפטרותו של המאמן בן ה-62: "העברתי כאן את שבע השנים המוצלחות ביותר בקריירה שלי. מאושר שהייתי חלק מלודוגורץ"

מאמן לודוגורץ גיורגי דרמנג'ייב. ברני ארדוב
אמר שלום. גיורגי דרמנז'ייב בטרנר/ברני ארדוב

לודוגורץ הבולגרית, הקבוצה אותה הדיחה הפועל באר שבע בדרך לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, קיבלה היום (חמישי) את התפטרותו של מאמנה גיורגי דרמנז'ייב. שחקן העבר בן ה-62 זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות רצופות כמאמן ראשי ולפני כן שימש כעוזר המאמן בשלוש אליפויות נוספות, אך לאחרונה איבד שליטה על חדר ההלבשה וגם ההדחה המאכזבת לא תרמה למעמדו.

בהודעתו כתב דרמנז'ייב: "כדי למנוע כל ספקולציה, אני יכול להבטיח לכולם שהשיחה עם ההנהלה הייתה טובה והסתיימה בצורה ידידותית. העברתי כאן את שבע השנים המוצלחות ביותר בקריירה שלי. עבדתי עם הרבה שחקנים טובים ועם מאמנים נהדרים. בנינו יחד מועדון גדול שכולנו גאים בו. אני מאושר שהייתי חלק מהרגש הבלתי נשכח שנקרא לודוגורץ".

דימיטאר דימיטרוב, לשעבר מאמן נבחרת בולגריה, לבסקי סופיה וליטקס לובץ', הוא המועמד המוביל לתפקיד. במועדון, שקיבל השבוע 7 מיליון יורו מבורדו עבור הכוכב הברזילאי ז'ונתן קאפו, הודיעו כי המטרה היא להתים מאמן חדש עוד לפני המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית מול סודובה.

  • עוד באותו נושא:
  • לודוגורץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully