וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה: "מאכזב אותי ששוב סיימתי במקום הרביעי בלונדון"

קופצת המשולשת נחתה אמש בישראל אחרי שסיימה במקום הרביעי המכובד. קנייזבה: "מקווה שאהיה בריאה ואוכל לקפוץ עוד יותר טוב. השאיפה היא לפתוח עונה חדשה, בתקווה שתהיה נטולת פציעות"

יח"צ - חד פעמי

חנה קנייזבה-מיננקו נחתה אמש (רביעי) בישראל אחרי אליפות העולם המוצלחת שלה בלונדון, שם היא סיימה במקום הרביעי בקפיצה המשולשת. נכון, הישראלית לא הצליחה לשחזר את ההישגים האדירים מאליפות העולם בבייג'ינג ב-2015 (מדליית כסף) ובאליפות אירופה באמסטרדם ב-2016 (מדליית ארד), אך מדובר בהישג נהדר בהתחשב בשנה שעברה עליה, ובה היתה צריכה להתאושש מפציעה לא פשוטה שמנעה ממנה להשתתף ברוב התחרויות.

קופצת המשולשת הישראלית חנה קנייזבה מיננקו.
קנייזבה בישראל

חנה נשאלה האם היא ציפתה לסיים במקום הרביעי וענתה: "אין לי ציפיות, כשאני מתחרה אני עושה ככל שביכולתי כדי להשיג את הכי טוב שאני יכולה, בלי ציפיות. מאכזב אותי שזו פעם שנייה שסיימתי במקום הרביעי באצטדיון המדהים הזה בלונדון, לעיני הקהל המדהים שהיה שם אבל אני מקווה שאהיה בריאה לחלוטין ויהיה ניתן לקפוץ טוב בהרבה".

על המשך הדרך: "יש אליפות אירופה בשנה הבאה ולאחר מכן את אליפות העולם בדוחא, שבהן אני מקווה להראות את מה שאני יודעת. מחר אני רוצה ללכת לים בבוקר. בקרוב תהיה כנראה תחרות אחת בליגת היהלום ולאחר מכן נפתח דף חדש לעונה החדשה, ובשאיפה נטולת פציעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully