וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפציעה הקשה: סרחיו יול קרע את הצולבת וייעדר למעלה מחצי שנה

מכה קשה לנבחרת ספרד: הרכז המצוין נפגע בצורה חמורה במשחק ההכנה מול בלגיה ויחמיץ את היורובאסקט וחלקים נרחבים מעונת 2017/18 עם ריאל מדריד. צפו בפציעה ובתגובות המודאגות ביבשת

צפו בפציעה

בשורה קשה לחובבי הכדורסל האירופי: אחד השחקנים הטובים ביבשת סרחיו יול נפצע אמש (רביעי) בצורה חמורה במהלך משחק ההכנה של נבחרת ספרד מול בלגיה (71:89 לספרד) והובהל לבית החולים, שם אובחן שקרע את הרצועה הצולבת ברגל ימין. המשמעות: הרכז הנפלא ייעדר למעלה משבעה חודשים מהמגרשים, ויחמיץ את היורובאסקט וחלקים נרחבים מהעונה עם ריאל מדריד.

יול בן ה-29 אמור היה להגיע ליורובאסקט בכושר הטוב בקריירה. הוא סיים את עונת השיא שלו במדי ריאל מדריד, במהלכה הוכתר ל-MVP העונה ביורוליג, ורק לאחרונה גם העניין סביבו ב-NBA - בעיקר בכל הנוגע ליוסטון רוקטס במחזיקה בזכויות עליו - הלך וגבר. אולם כעת נראה שהוא ייאלץ לפתוח דף חדש, והתחיל הכל מהתחלה כשישתקם מהפציעה החמורה.

הפציעה של יול העיבה על ערב בניחוח היסטורי עבור נבחרת ספרד. חואן קרלוס נבארו הפך לשיאן ההופעות בנבחרת עם 239 משחקים, ועבר את אנטוניו סן אפיפניו האגדי. הוא קלע קלע 13 נקודות במשחק, בעוד פאו גאסול מצטיין גם כן עם 15 נקודות משלו.

נבארו לא רוצה להסתכל

טייריס רייס מתפלל עבורו

גם אוסטין דיי תומך

יול הספיק לצייץ מבית החולים: "עוד אחזור"

  • עוד באותו נושא:
  • סרחי יול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully