וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: משה פונטי ימריא ביום שני להיפגש עם יו"ר האיגוד העולמי

9.8.2017 / 17:05

יו"ר איגוד הג'ודו בישראל ינסה להזיז את יום התחרויות של אליפות העולם שתיערך ב-2018 באזרבייג'ן, שנופלת על יום כיפור וכוללת את מוקי וג'רבי. אם לא יצליח, תידרש התערבות דיפלומטית

משה פונטי יושב ראש איגוד הג'ודו. ברני ארדוב
תחרות חשובה למוקי וג'רבי. פונטי/ברני ארדוב

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי ימריא ביום שני הקרוב לפגישה חשובה בבודפשט עם נשיא איגוד הג'ודו העולמי מריוס ויזר כדי לנסות ולהזיז את יום התחרויות שאמור להיערך באליפות העולם בג'ודו בעוד שנה באזרבייג'ן. לאיגוד הג'ודו בישראל נודע לאחרונה כי אחד מימי אליפות העולם 2018 ייצא ביום הכיפורים והדבר יפגע קשות בשגיא מוקי וירדן ג'רבי שקטגוריות המשקל שלהם יתחרו באותו יום. מאחר וזו תהיה אליפות עולם, שנתיים לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, היעדרות של שניהם מהתחרויות תפגע קשות בדירוגם האולימפי.

על מנת לנסות ולהזיז את המועד ייצא פונטי ביום שני לפגישה עם ויזר, שנחשב על פניו לאיש המקורב לאיגוד הג'ודו הישראלי. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי ידיו של ויזר יהיו כבולות והוא יטען כי המועדים תלויים במדינה המארחת אזרבייג'ן ובמקרה כזה תידרש התערבות דיפלומטית של שרת התרבות והספורט מירי רגב ואולי אף בדרג של משרד החוץ.

אזרבייג'ן תארח את אליפות העולם בעוד שנה אבל בסוף החודש יתחרו הג'ודוקאים הישראלים באליפות העולם 2017 שתיערך בבודפשט. אורי ששון, שגיא מוקי, גולן פולק וירדן ג'רבי לא ייצאו לאליפות בשל סיבות שונות הקשורות בעיקר לפציעות ולשינויי משקל, אבל לישראל יהיו מספר ספורטאים שיכולים להביא מדליות. רק בימים האחרונים הסתיים מחנה אימונים שנערך לקראת התחרות בו נטלו חלק משלחות מכל העולם שביקשו להגיע ולהתאמן עם הנבחרת הישראלית.

אורן סמדג'ה ושני הרשקו יובילו את נבחרות הגברים והנשים ללא השמות הנוצצים יותר מאליפות העולם שעברה, אבל טל פליקר, ברוך שמאילוב טוהר בוטבול, דניאל בן דוד, פיטר פלצ'יק כמו גם יתר חברי המשלחת יכולים להתמודד על מדליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully