וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רמזי ספורי חתם על חוזה חדש, שחר הירש על סף סיכום

הקשר חתם לשלוש שנים ועשוי להיות מושאל לקבוצת מליגת העל. בעקבות רצונו של איוניר לחזק את ההתקפה, החלוץ שירד עם האדומים ללאומית יצורף לסגל וינסה לחזור עם הקבוצה לליגת העל

שחר הירש, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יחגוג בלאומית? שחר הירש/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב נמצאת על סף סיכום עם החלוץ שחר הירש. על אף הניצחון המרשים אתמול (שלישי) בגביע הטוטו נגד בני לוד, נראה כי הצוות המקצועי לוחץ להחתים עוד חלוץ לקבוצה. החשש של מוטי איוניר הוא מהכושר הנוכחי של פדרו גלבאן והעובדה כי לאדומים אין באמת תחליף ראוי על הספסל. שיחות בין האדומים לחלוץ שעזב בקיץ מתקיימות כבר מספר שבועות, אך לאחר המשחק אתמול והעובדה שמוטי איוניר לוחץ להחתימו, נראה כי הירש צפוי להצטרף בימים הקרובים. בין הצדדים כבר קיים סיכום עקרוני על התנאים.

מעבר לזה, בהפועל היו מרוצים מאוד אחרי המשחק מג'וזף גנדה. הקשר הצעיר בלט כבר מדקות הפתיחה ובקבוצה אמרו: "המטרה בגדול היא להכשיר שני שחקנים צערים שיסחבו את הקבוצה בלאומית והיו מוכנים לליגת העל. לגנדה יש את הכל על הנייר, אבל אם היינו בליגת העל עכשיו, הוא כנראה היה מקבל הזדמניות מהספסל ולא הופך להיות שחקן מוביל".

עוד בנושא

גביע הטוטו לאומית: הפועל תל אביב הביסה 1:4 את בני לוד
בשני: הפועל תל אביב יוצאת לדרך בליגה הלאומית מול הפועל ראשון לציון
הפועל תל אביב: החשב יניב משולם התפטר, רובי רגב מונה למנכ"ל

ג'וזף גנדה שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"יש לו הכל על הנייר". ג'וזף גנדה/מגד גוזני

עוד כוכב שעליו בונים בהפועל תל אביב הוא רמזי ספורי, שחתם היום על חוזה חדש לשלוש שנים ולא מן הנמנע כי יושאל לקבוצה מליגת העל. בין הצדדים היו פערים ובסביבתו של השחקן טענו כי במהלך השנים הוא נפגע מאוד כספית מהמועדון ומבעלים שונים שהיו והבטיחו לו הבטחות שלא עמדו בהן, אולם בסופו של דבר, כאמור, הגיעו הצדדים על סיכום לחוזה חדש.

לצד זה, האדומים עדיין לא יודעים האם אוראל דגני ואדי גוטליב יישארו בקבוצה. בעוד שבועיים תפתח הבוררות בין דגני למועדון ובינתיים הוא חזר להיות חלק מהסגל, זאת למרות שנראה כי הוא עדיין מעוניין לעזוב. לעומתו, בהפועל יש כעס רב על אדי גוטליב ולא נפסלת האפשרות כי אם הבלם לא ימצא קבוצה הוא יישב ביציע עד תום העונה. הכעס על הבלם הוא בעיקר בגלל טרפוד העסקה מול מכבי חיפה, לאחר שכבר הודיע לאדומים כי הוא סגר את תנאיו במועדון הירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully