וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים גיבה את זיו אדלר: "פעל בדיוק על פי החוקה"

9.8.2017 / 12:36

באיגוד דחו בתוקף את טענות הפועל חיפה כנגד השופט אחרי שהרחיק את ראסמוס סויסטדט בדרבי נגד מכבי חיפה. גורם באיגוד: "אדלר הוא האחרון שאפשר לומר עליו שאינו בקיא בחוקים"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

באיגוד השופטים דחו הבוקר (רביעי) בתוקף את טענות הפועל חיפה וגיבו לחלוטין את החלטת השופט זיו אדלר להרחיק אתמול את שחקן הפועל חיפה, ראסמוס סויסטדט בדקות הראשונות בהפסד 1:4 למכבי חיפה בגביע הטוטו.

כזכור, אדלר החליט להרחיק את בלמה השבדי של הפועל חיפה אחרי שזה אחז ודחף את ניקיטה רוקאביציה בדרכו לשער. אדלר פסק על פנדל לטובת מכבי חיפה אחרי שעוזר השופט סימן כי האירוע היה בתוך הרחבה, ואדלר שלף גם כרטיס אדום לשחקן, דבר שקומם מאוד את אנשי הפועל חיפה שטענו כי קיים שינוי בחוקה ולפיו פנדל אינו מחייב שליפת כרטיס אדום וזה נועד כדי למנוע מצב של עונש על עונש.

באיגוד השופטים אמרו הבוקר: "זיו אדלר פעל בדיוק על פי החוקה. זה נכון שלפני שנה שונה התקנון וכעת שופט לא צריך לשלוף אדום לשחקן שמכשיל שחקן ברחבה אם הוא פסק גם לפנדל במקביל, אבל החוקה מחריגה שלושה מקרים והם דחיפה, משיכה ואחיזה. בשלושת המקרים האלה השופט צריך לשלוף גם כרטיס אדום מלבד הפנדל".

עוד בנושא:

"אדלר טעה פעמיים. זה לא מפחית מההשפלה שספגנו"
גביע הטוטו: מכבי חיפה הביסה 1:4 את הפועל חיפה בדרבי

גל לייבוביץ' שופט כדורגל. ברני ארדוב
גם הוא נהג נכון. גל לייבוביץ'/ברני ארדוב

עוד הוסיפו באיגוד: "היו אתמול שני מקרים בשני מגרשים כמעט באותה הדקה ובשניהם השופטים נהגו נכון. אדלר שלף אדום בפנדל כי השחקן של הפועל חיפה לא ניסה לשחק בכדור אלא פגע בשחקן של מכבי חיפה. לעומת זה במשחק בין באר שבע לאשדוד שוער אשדוד הכשיל את חלוץ באר שבע ברחבה וספג רק צהוב כי הוא ניסה לשחק בכדור. שוער אשדוד ירדן קרישטול חיפש את הדרך החוקית למנוע את השער אך מאחר שהוא הכשיל את חלאיילה מבאר שבע היה מקום לפנדל אבל רק לשליפת כרטיס צהוב. גל לייבוביץ' השופט במשחק צדק בדיוק כפי שאדלר צדק".

כהערת אגב אמר הבוקר גורם באיגוד: "אם כבר מחפשים למצוא דופי בשופט, אדלר הוא הכתובת האחרונה. הידע שלו בחוקה ובשינויים הוא מעל ומעבר. הוא זה שמדריך והוא זה שמוביל בתחום של החוקה ולכן הוא האחרון שאפשר לומר עליו שאינו בקיא בחוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully