וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום הוצג כבעלים החדש של הפועל כפר סבא: "נשחק עבור האוהדים"

9.8.2017 / 13:45

שום, שרכש 90 אחוז ממניות המועדון הירוק, הוסיף: "זו האחריות הגדולה ביותר שאני מקבל על עצמי עד כה. אינני אוליגרך, אבל מה שיש לי זה המון אהבה למועדון הזה. הוא חשוב לכדורגל הישראלי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

יצחק שום הוצג היום (רביעי) במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה כבעלים החדש של הפועל כפר סבא. שום הגיע לסיכום עם הבעלים הקודם, סתיו שחם, ורכש 90 אחוז ממניות המועדון הירוק.

הבעלים החדש פתח ואמר: "אני מתרגש היום יותר מכל המקומות שבהם הייתי משום שזה תפקיד שלא ביצעתי אף פעם. לכבוד הוא לי להיכנס לתפקיד בעל הקבוצה וזו האחריות הגדולה ביותר שאני מקבל על עצמי עד כה. אני לא צריך להציג את עצמי, אבל לאוהדי הפועל כפר סבא הצעירים אעשה זאת. הייתי כאן 25 שנה, 17 שנה בקבוצת הבוגרים, הגעתי לנבחרת ישראל, הגעתי פעמיים לאולימפיאדה ולמונדיאל, והכל דרך המועדון הזה, שהרבה אנשים גדולים ודברים טובים יצאו ממנו. זה מועדון חשוב לכדורגל הישראלי".

עוד בנושא:

יש סיכום: יצחק שום הוא הבעלים החדש של הפועל כפר סבא
כתב אישום הוגש נגד השוטר שתקף את סמנכ"ל הפועל כפר סבא
שוטר נאשם בתקיפת סמנכ"ל הפועל כפר סבא בכדורגל

בעלים הפועל כפר סבא יצחק שום. קובי אליהו
רוצה לגרום לאוהדים להתגאות. יצחק שום/קובי אליהו

"בהתחלה, שאמרו לי 'תציל לנו את הפועל כפר סבא', זה לא עשה לי כלום. אבל בחודש האחרון הבנתי שאם לא אקח את המועדון, הוא יילך לפירוק. לא יכולתי להרשות לעצמי פירוק, והתגייסתי לדבר הזה. אינני אוליגרך, אבל מה שיש לי זה המון אהבה למועדון הזה. איני יודע כרגע מה המטרות, אנחנו קבוצה חדשה לגמרי. משנה שעברה נשארו 6 שחקנים, כל היתר חדשים. תוך כדי תנועה נוכל לדעת לאן אנחנו הולכים".

על האוהדים והעתיד: "אנחנו רוצים לשחק כדורגל חיובי. מבחינתי, אוהד שבא לראות משחק כדורגל, צריך להנות מהכדורגל שהקבוצה משחקת. אני רוצה שהאוהדים יהיו גאים בשחקנים ובמועדון. יש לנו אוהדים נפלאים, ואנחנו נשחק עבורם. המטרה של כדורגל היא לתת לאוהדים להנות. הוציאו שם רע לאוהדי כפר סבא בגלל השנה האחרונה, ואת זה אני רוצה לשנות וכמה שיותר מהר. אני לא נכנס למה שקרה בשנים קודמות, כי אותי יותר מעניין מה יהיה בעתיד. בסופו של דבר אנחנו צריכים לעמוד במבחן התוצאה. בכפר סבא לימדו אותי: תעבוד קשה - תצליח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully