וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמר ה-NBA לנס ציונה: דקוואן קוק חתם לעונה אחת

9.8.2017 / 13:01

אלוף השלשות של האולסטאר בשנת 2009 (30, 1.96), שהיה חלק מהרוטציה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר ב-2012, ורשם 328 משחקים בליגה הטובה בעולם מחזק באופן מפתיע את הכתומים. אשתקד שיחק בליגה האיראנית

one

עירוני נס ציונה ביצעה היום (רביעי) חיזוק משמעותי כשהחתימה את הגארד האמריקאי דקוואן קוק, שחקן בעל עבר מרשים ב-NBA. קוק מגיע לנס ציונה אחרי שבעונה שעברה שיחק בליגה האיראנית, ובשנים האחרונות הפך את עצמו לסקורר מוביל בקבוצות אירופיות וכעת מגיע לראשונה לליגת העל בניסיון לעזור לקבוצה של נדב זילברשטיין לרשום עונה מוצלחת אחרי עליית הליגה.

קוק (30, 1.96) סומן כבר בתיכונים כשחקן מבטיח כששיחק עם נוריס קול, גרג אודן ומייק קונלי. הוא שיחק שנה אחת באוניברסיטת אוהיו סטייט, יחד עם אודן וקונלי, ועזב ל-NBA ביחד עם קונלי ואודן כשהוא נבחר במקום ה-21 בדראפט על ידי פילדלפיה, שהעבירה את הזכויות עליו למיאמי. בשלוש עונות במיאמי קוק היה לשחקן רוטציה חשוב ושיחק 179 משחקים, מתוכם 26 בחמישייה כשבעונת השיא שלו רשם 9.1 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק. כמו כן זכה בתחרות השלשות באולסטאר ורשם משחק שיא של 27 נקודות במרץ 2009, עם 6 מ-8 מחוץ לקשת.

עוד בנושא:

עירוני נהריה: זיו בן צבי ויריב עמירם חתמו לעונה
האיש שיכול לחסום רכבות: סיפורו של מאט הווארד, שחקנה החדש של הפועל תל אביב
מכבי ראשון לציון: דרו קרופורד חתם לעונה

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חיזוק מעניין. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

בקיץ 2010 נשלח בטרייד לאוקלהומה, ושיחק שנתיים בקבוצה, כשהוא נחשב לצלף שלשות מהספסל בריצה של הת'אנדר עד לגמר ה-NBA, כשקבוצתו מפסידה בגמר דווקא למיאמי. לפני תחילת עונת 2012/13 הועבר בטרייד ליוסטון, אך שוחרר לאחר 16 משחקים. מיד לאחר מכן חתם בשיקגו ושיחק 33 משחקים נוספים. בסך הכל קריירת ה-NBA שלו מונה 328 משחקים בהם רשם 6.4 נקודות ו-2.1 ריבאונדים ב-18.3 דקות בממוצע.

בנובמבר 2013 חתם בבודיבלניק קייב ששיחקה ביורוליג ובמשחק הבכורה שלו נגד צסק"א מוסקבה הפציץ 16 נקודות. עם הדחתה של קייב שוחרר וסיים את העונה בטובינגן הגרמנית. בעונת 2014/15 עבר לרואן הצרפתית ורשם 15.9 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק. דווקא אז הפתיע וחתם בבנפיקה, אלופת פורטוגל, כשהוא קולע למעלה מ-20 נקודות למשחק ביורופקאפ בעונת 2015/16. את העונה שעברה פתח בבית, ולבסוף חתם בחמידור טהרן מהליגה הראשונה באיראן.

קוק הוא הזר השלישי שחותם בנס ציונה מתחילת הקיץ לצידם של הפורוורד ג'רון ג'ונסון והרכז גארי בראון, ושחקן החיזוק החמישי כשלשלושה מצטרפים הישראלים אלישי כדיר ונאור שרון. הסגל של נס ציונה כולל גם את הקפטן טל דן, הפורוורד אלעד הופמן, שחקן הפנים רביב פיטשון והגארדים גיל אמיתי וגולן גוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully