וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלעית טל אנגלר חתמה במועדון SSG קוולאאר מהבונדסליגה הגרמנית

הישראלית בת ה-18 תטוס כבר בחודש הבא לתחרות הראשונה בגרמניה. אנגלר הוסיפה: "הייתי בעננים כשקיבלתי את הבשורה. המטרה שלי היא להתמודד על השגת הכרטיס האולימפי לטוקיו 2020"

הקלעית הישראלית טל אנגלר. צילום: גיל סימקוביץ,
בדרך לבונדסליגה. טל אנגלר/צילום: גיל סימקוביץ

הקלעית הישראלית בת ה-18, טל אנגלר, חתמה במועדון SSG קוולאאר מהבונדסליגה הגרמנית. היא תטוס כבר בחודש הבא אל התחרות הראשונה בגרמניה. גם הקלע האולימפי ואלוף אירופה לשעבר, סרגיי ריכטר, השתייך למועדון הצמרת הגרמני.

אנגלר ניפצה בשנה האחרונה את שיאי הנשים הבוגרות של ישראל ברובה אויר וברובה 3 מצבים, שני מקצועות אולימפיים, תוך שהיא מתמקמת בצמרת העולמית לנשים עד גיל 21 עם העפלה למספר גמרים משמעותיים.

אנגלר הנרגשת אמרה לאחר קבלת הבשורה: "הייתי בעננים. אני בעיקר מסוקרנת מהחוויה. אולי אצליח להעביר חלק מהאווירה שיש שם בתחרויות אל התחרויות בישראל. מעבר לכך, המטרה שלי היא להתמודד על השגת הכרטיס האולימפי לטוקיו 2020".

יושב ראש התאחדות הקליעה, עורך הדין יצחק יונסי, הוסיף: "טל נמצאת בגרף עליה מבטיח, היא משקיעה רבות בספורט אותו היא אוהבת, ורמתה השתפרה עם האימונים בסרביה. היא מוכנה לטרוף את עולם הקליעה. אין לי ספק שהיא תצדיק כל שקל שיושקע בה בבונדסליגה ובכל מסגרת אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully