וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסק מקוואלה ייעדר מגמר ה-400 מטר באליפות העולם: "אני שבור"

האצן מבוטסואנה, שהיה אמור להתחרות על מדליית הזהב מול האלוף האולימפי ושיאן העולם וייד ואן ניקרק, יחמיץ את התחרות בשל "בעיה רפואית". לא ברור אם נדבק בחיידק ממנו סבלו אחרים

באדיבות 'כאן' עריכה: ורד לידני

בשורה מאכזבת לחובבי האתלטיקה. האצן מבוטסואנה איסק מקוואלה לא יתחרה בגמר אליפות העולם ב-400 מטר הערב (שלישי) בלונדון. האצן בן ה-30, שלא התייצב אתמול לחצי הגמר ב-200 מטר, בשל מצבו הרפואי והעובדה שנדבק בחיידק שמסתובב במלונות בלונדון. מקוואלה היה אחד הפייבוריטים לזכות במדליית הזהב והיה אמור להיות מי שייאבק מול שיאן העולם והאלוף האולימפי וייד ואן ניקרק על הזהב.

מקוואלה סיפר ל-BBC כי הוא "הרוס" בשל כך שיחמיץ את הגמר. מוקדם יותר דיבר מקוואלה על ההיעדרות שלו מהמוקדמות ב-200 אתמול ואמר: "יכולתי לרוץ, עשיתי את החימום כמו שצריך והייתי מוכן. אני מרגיש מוכן לרוץ היום. הלילה. זה רע. לפעמים אני מרגיש שבור לב. אתמול הרגשתי מוכן לזה. עבדתי כל כך קשה בשביל זה".

אייזק מקוואלה רץ מבוצוואנה. AP
פספס את ה-200 ולא ישתתף גם בגמר ה-400. מקוואלה/AP

אלכס יאנג, כתב ה"סטנדרד" הבריטי דיווח מוקדם יותר שמספר אתלטים הלוקחים חלק באליפות העולם ושוהים באחד מהמלונות הרשמיים של התחרות, סובלים מקלקול קיבה חריף. מספרם המדויק של האתלטים שנפגעו אינו ברור כרגע. בהודעה רשמית של המארגנים נמסר: "ישנם מספר דיווחים שנמסרו על ידי חברי קבוצות שונות במלונות רשמיית של האליפות. האתלטים ואנשי הצוות שנפגעו מהרעלת המזון מטופלים על ידי הצוותים הרפואים שלהם וצוותים מקומיים. בנוסף, אנחנו עובדים עם משרד הבריאות האנגלי כדי למנוע סכנת הדבקה. אנחנו מבצעים פעולות ייעוץ והכוונה לרופאי הקבוצות בנוגע לייעוץ לשחקנים שנפגעו ודרכי מניעה לאחרים".

עוד בנושא:

פרס נובלין: המסע של נובלין וויליאמס-מילס מהסרטן אל פסגת האתלטיקה
עומאר מקלאוד חגג את הזהב: "זה מטורף. יוסאין בולט - זה בשבילך!"
חנה קנייזבה-מיננקו: "אני מאושרת, היה חשוב לי לשמח את מי שתמך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully