וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסיפור המוזר על סולי מונטארי, ג'ון טרי ואקס הפועל ת"א

אקס מילאן עשוי להיעצר לאחר שתקף שופט עם שם מיוחד בגאנה, וקיבל עזרה מאקס האדומים. ניקלאס בנדטנר כבש וחגג בצורה מוזרה, אנטואן גריזמן השתעשע באימון, ג'בייל מגי הושפל מול שחקן תיכונים

באדיבות 'כאן' עריכה: ורד לידני

מריו באלוטלי שוב מסתבך

מריו באלוטלי נתפס נוהג במהירות מופרזת ברכב של חברו. חלוצה האיטלקי של ניס נתפס כשהוא נוהג במהירות של קרוב ל-200 קמ"ש בצפון איטליה, אבל ספג רק קנס וצבר נקודות ברישיון הנהיגה שלו. באלוטלי ספג 18 קנסות בין 2013-2012 כשרובם על נהיגה במהירות מופרזת באותו אזור ממש. משטרת איטליה אישרה את הדיווח, אך טענה שהוא מוגזם.

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
נוהג במהירות מופרזת. באלוטלי/רויטרס

סולי מונטארי, ג'ון טרי, מכות ואקס הפועל תל אביב

סיפור מטורלל בגאנה: שופט בשם ג'ון טרי מתכוון להגיש תלונה במשטרה, לאחר שאקס מילאן תקף אותו במהלך משחק ידידות. מונטארי, שידוע באופיו הבעייתי ונזרק מסגל נבחרת גאנה במונדיאל האחרון, לא היה מרוצה מכרטיס צהוב שנשלח לעברו - ובתגובה ניגש אליו והחטיף לו בפניו, ולאחר מכן בעט את הכדור בחוזקה מחוץ לתחומי המגרש.

התקרית הביאה לסיומו המוקדם של המשחק, לא לפני שחברו של מונטארי, אקס הפועל תל אביב לאריה קינגסטון, היה צריך להתחנן בפני ג'ון טרי שירחם על מונטארי. לאחר המשחק, השופט התרגז כי קינגסטון שמונטארי השתמש באלימות, והצהיר: "לא שכחתי מזה. אדאג למצות את העניין עם הרשויות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב לאריה קינגסטון. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה! NEWS
נחלץ לעזרת חברו. לאריה קינגסטון/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה! NEWS

כוכב התיכונים שתסכל את ג'בייל מגי

שחקן גולדן סטייט מאוד רצה לקלוע על מרווין בייגלי, אך ניסיונותיו הטובים ביותר נתקלו בהתנגדות מרשימה ולבסוף הסתיים שעון 24 השניות. מהלך הגנתי מוצלח לשחקן שנחשב על ידי רבים לטוב בתיכונים.

פוגבה ולינגארד מראים מה הם יודעים בפיפ"א

גריזמן משתעשע עם גודין באימון אתלטיקו

חלוץ הקולצ'ונרוס השתתף באתגר התיוגים, ושיגר בעיטה מדויקת על גבו של הבלם - שיצטרך כעת להמשיך את האתגר לקורבן הבא.

ניקלאס בנדטדנר מציג: חגיגת שער... מוזרה

אקס ארסנל מצא את הרשת עבור קבוצתו בליגה הנורבגית, אך במקום לשמוח החל לצרוח על חברו לקבוצה. הסיבה: השחקן החליט לבעוט לשער למרות שבנדטנר עמד לבדו, ורק לאחר שהבעיטה שלו נחסמה הכדור הגיע במקרה לבנדטנר - שכבש. בסופו של דבר הצליחו חבריו לקבוצה להרגיע אותו ולצרפו לחגיגות, אך זה לא היה פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully