וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע מחכה לקווין אנדרסון במונטריאול, סשה זברב זכה בטורניר וושינגטון

הישראלי העפיל מהמוקדמות להגרלה הראשית של טורניר המאסטרס, שם יפגוש את אנדרסון, שהפסיד לזברב 6:4, 6:4. הגרמני זכה בטורניר רביעי השנה. תארים גם לקיז ומקארובה

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
בכושר מצוין. סשה זברב חוגג את הזכייה/רויטרס

סשה זברב ממשיך לאותת לקראת אליפות ארה"ב: הטניסאי הגרמני זכה אמש (ראשון) בטורניר וושינגטון (סך פרסים של מיליון ו-750 אלף דולר) אחרי ניצחון במשחק הגמר 4:6, 4:6 על קווין אנדרסון הדרום אפריקאי. זה היה התואר הרביעי של הגרמני בן ה-20 השנה, כאשר רק רוג'ר פדרר מקדים אותו עם חמישה תארים. זברב יישאר במקום השמיני בעולם, אך הזכייה הזו משפרת את סיכוייו להיכנס לטורניר גמר הסבב שייערך בלונדון בסוף השנה.

אחרי שניצח ללא קושי גם את נישיקורי בחצי הגמר, זברב השיג את השבירה שלו כבר במשחקון ההגשה השני של אנדרסון, בדרך לניצחון במערכה הראשונה. במערכה השנייה זברב שבר מיד וזה הספיק לו לניצחון במערכה ובמשחק כולו שארך קצת יותר משעה.

דודי סלע העפיל אתמול להגרלה הראשית של טורניר מונטריאול, אחרי שגבר 3:6, 6:7 (7) על מתיו אבדן האוסטרלי (142 בעולם). הישראלי, שניצח בשני משחקי מוקדמות (גבר בראשון על סמואל מונט הקנדי המדורג 708 בעולם), יפגוש בסיבוב הראשון של טורניר המאסטרס 1000 (סך פרסים 4.9 מיליון דולר) את קווין אנדרסון מדרום אפריקה, המדורג 32 בעולם. ההעפלה לסיבוב הראשון העניקה לסלע פרס כספי של 16,595 דולר.

* אקטרינה מקארובה זכתה בטורניר וושינגטון אחרי שגברה 6:3, 6:7 (2) 0:6 על יוליה גרגס הגרמנייה (35 בעולם), שכבר הוליכה במערכה והגישה לניצחון במערכה השנייה. זה התואר הראשון של הרוסייה בת ה-29 (שעלתה 16 שלבים למקום ה-42 בעולם) מאז טורניר פתאי ב-2014.

* מדיסון קיז האמריקאית זכתה בטורניר סטנפורד והשלימה תואר שלישי בקריירה, אחרי שגברה בגמר על בת ארצה קוקו ואנדוויי 6:7 (4), 4:6. הניצחון העלה את קיז למקום ה-17 בעולם, בעוד ואנדוויי עלתה למקום ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully