וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגריטה דורוז'ון לא הצליחה לעלות לגמר בהטלת כידון

מטילת הכידון בת ה-29 הטילה את התוצאה הקובעת שלה בניסיון השני, 61.33 מטר, שני מטר פחות מהקריטריון לגמר ונאלצה להמתין למקצה השני, שם הושלמה תמונת 12 העולות שקבעו תוצאה עדיפה משלה

מרגריטה דורוז'ון מטילת כידון ישראלית. AP
ממתינה לראות את המקצה השני. דורוז'ון הערב/AP

מרגריטה דורוז'ון לא הצליחה לעלות הערב (ראשון) לגמר אליפות העולם באתלטיקה במסגרת הטלת כידון וסיימה את חצי הגמר במקום ה-14 הכללי. הזורקת, שעברה לייצג את מדינת ישראל ב-2014, הצליחה להטיל את הכידון ל-61.33 מטר, רחוק למעלה משלושה מטר מהישג השיא שלה (64.56) ולמעלה משני מטר מהתוצאה שהייתה מספיקה כדי לעלות באופן אוטומטי אל הגמר (63.50 מטר). דורוז'ון דורגה שביעית במקצה שלה, שהיה איכותי יותר, מה שגרם לכך שהיא נותרה תלויה בתוצאות שהושגו במקצה השני. שם היו שבע תוצאות טובות משלה ולכן היא לא עלתה אל הגמר, כיוון שלא השתבצה בין 12 בעלות התוצאה הטובה ביותר ולכן לא תזדקק למינימום הנדרש.

דורוז'ון זרקה את הכידון למרחק 56.02 מטר בניסיון הראשון, בשני היא קבעה את התוצאה הטובה והקובעת שלה עם 61.33 ובניסיון השלישי פסלה. מי שקבעה את התוצאה הטובה ביותר במקצה של דורוז'ון היא קטרינה מוליטור הגרמנייה, שהטילה את הכידון למרחק של 65.37 מטר. גם ליו שיינג הסינית קבעה את המינימום עם 64.72 וגם קסלי לי רוברטס עשתה את זה כשהטילה למרחק 63.70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully