וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד לוי חתם לעונה הבאה במכבי אשדוד

6.8.2017 / 20:21

הפורוורד הצעיר, ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב, הוא הישראלי השלישי בסגל של גרינברג: "מקווה שהוא יכול לעשות קפיצת מדרגה הן מבחינה מנטאלית והן מבחינה פיזית"

אריק גרין שחקן אולימפיאקוס (שמאל) מול נמרוד לוי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות אצל גרינברג? נמרוד לוי, מימין/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכה במגמת ההחתמות שלה כשהיום (ראשון) החתימה הקבוצה את הפורוורד נמרוד לוי ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב. לוי הוא ההחתמה השלישית של אשדוד ביממה האחרונה ומצטרף לרכז גוני יזרעאלי ולפורוורד האמריקאי דיוויד לאורי, כשהסגל של בראד גרינברג קרוב להינעל.

"נמרוד הוא צעיר ישראלי גבוה ומבטיח, שהוכיח שיש לו את היכולת לשחק בעמדות 3-4", כתב מאמן הקבוצה בראד גרינברג בעמוד הפייסבוק שלו, "אני מקווה שבעונה הקרובה באשדוד הוא יוכל לעשות קפיצת מדרגה הן מבחינה מנטלית והן מבחינה פיזית. הוא בר מזל שעוזר המאמן שלנו, דני גוט, עבד בהצלחה עם כל כך הרבה שחקני קו קדמי ותהיה לו את הפריבילגיה לקבל את מלוא תשומת הלב ממנו".

לוי, בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל, פרץ בעונת 2015/16 בהפועל גליל עליון מהלאומית ועבר למכבי ראשון לציון בה רשם 3.3 נקודות ו-2.2 ריבאונדים ב-12 משחקי ליגה. בחודש מרץ עבר למכבי תל אביב ורשם במדיה 2.3 נקודות ו-2 ריבאונדים בשבעה משחקים ליגה ו-2.2 נקודות בחמישה משחקי יורוליג.

הסגל של אשדוד כולל נכון לעכשיו שלושה שחקנים ישראלים - לוי, גוני יזרעאלי ואדם אריאל וארבעה שחקנים זרים - דיוויד לאורי, ג'ראלד לי, הנרי סק וקמרון לונג. באשדוד צפויים לצרף בין ישראלי אחד לשניים בכירים נוספים לסגל בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully