וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיה: נבחרת הולנד זכתה ביורו 2017 לנשים

לעיני 28,182 צופים באנסחדה הצליחה הנבחרת המקומית, שהופיעה לראשונה בטורניר רק ב-2009, הצליחה לזכות בו בגמר הראשון של שתי הנבחרות. הישג נפלא לנבחרת ההולנדית

שחקניות נבלרת הולנד. רויטרס
ההולנדיות חוגגות/רויטרס

גמר יורו הנשים 2017 הגיע היום (ראשון) לסיומו וזה קרה בצורה מרשימה מאוד ובאירוע מכובד ויפה. הולנד, שאירחה את הטורניר, זכתה בו בפעם הראשונה אי פעם (השתתפה לראשונה ב-2009) אחרי שניצחה 2:4 את דנמרק במשחק שהיה הגמר הראשון של השתיים אי פעם. במשחק שנערך באנסחדה היו 28,182 צופים.

הדניות עלו ליתרון כבר בדקה השישית. קיקה ואן אס ביצעה עבירה ברחבה על סאנה טרולסגארד. נדיה נאדים בעטה את הפנדל פנימה וקבעה 0:1. בדקה העשירית הצליחו ההולנדיות לאזן. שאניס ואן דה סאנדן העבירה כדור רוחב מימין ו-ויויאן מידמה דחקה מקרוב פנימה, 1:1. הולנד השלימה מהפך בדקה ה-28 כשלייק מראטנס הסתובבה ובעטה יפה מ-20 מטר פנימה, 1:2. פרניל הארדר הצליחה לאזן בדקה ה-33 אחרי שקיבלה כדור ארוך ממאיה קילדמוס, ביצעה מהלך אישי יפה ובעטה פנימה, 2:2. בדקה ה-51 כבשה הולנד את השלישי כשכדור חופשי חכם של שרידה ספיצה הלך פנימה, 2:3. מידמה השלימה את החגיגה עם שער בדקה ה-89 אחרי בישול של ספיטסה וזה 2:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully