וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן רושצ'ל יפתח מול ברצלונה: "רוצה להחליף חולצה עם מסי"

תשעה חודשים אחרי שניצל באורח נס מהתרסקות המטוס של שאפקואנסה, המגן ישחק ביום שני בקאמפ נואו בגביע גאמפר: "עברתי חוויות קשות, אבל אני חי. כבוד לפגוש את הקבוצה הטובה בעולם"

רויטרס

אלן רושצ'ל היה אחד מששת הניצולים היחידים בהתרסקות המטוס שבו נהרגו כמעט כל שחקני שפקואנסה הברזילאית. מחר (שני) המגן שהחלים באורח פלא צפוי לפתוח בהרכב קבוצתו מול לא אחרת מאשר ברצלונה בגביע גאמפר המסורתי.

רושצ'ל נמצא כבר בברצלונה, כאשר שאר הסגל של הקבוצה יגיע לספרד רק מחר שכן הקבוצה משחקת הערב במסגרת הליגה הברזילאית מול קוריטיבה. "אנחנו צריכים להיות אסירי תודה לברצלונה על כך שהיא עוזרת לנו. לא רק להם, לכל האנשים שהביעו סולידריות איתנו", כך אמר רושצ'ל בראיון שערך בספרד.

נטו (שמאל), ג'קסון פולמן (בכסא גלגלים), אלן רושצ'ל (ימין), שחקני שאפקואנסה במשחק צדקה. AP
מי היה מאמין שהוא יפתח מול ברצלונה תשעה חודשים אחרי ההתרסקות. אלן רושצ'ל מימין לג'קסון פולמן/AP

רושצ'ל דיבר על החזרה המדהימה שלו למגרשים ואמר: "אני מאושר שאני יכול לחזור לשחק, זה חלום לשחק בקאמפ נואו נגד הקבוצה הטובה בעולם. אבל מעבר להכול הדבר הכי חשוב הוא שאני מסוגל לשחק שוב".

רושצ'ל הוסיף: "הקושי הכי גדול הוא הפן הפסיכולוגי. יש לי זיכרונות מכל הסוגים, עברתי חוויות ורגעים קשים, אבל תמיד חשבתי על אלוהים. זה היה נראה בלתי אפשרי אני אני פה, אני חי". רושצ'ל התייחס למפגש עם מסי ואמר: "זו תהיה מתנה נהדרת להחליף חולצות איתו, הוא השחקן הטוב בעולם ואחד הטובים בהיסטוריה של הכדורגל".

המגן צפוי לפתוח בהרכב שפקואנסה וגם להיות הקפטן שלה בקאמפ נואו. גם יתר הניצולים מהאסון - ג'קסון פולמן, הליו נטו ורפאל ישתתפו באירוע המרגש שייערך מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully