וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "החלום שלנו זה לשמח את האוהדים, אבל זה לא תמיד קל"

מאמן ארסנל נשמע מרוצה אחרי הניצחון מול צ'לסי במגן הקהילה: "נצטרך להישאר מאוחדים וחזקים לאורך כל העונה". קונטה: "הייתה לנו הכנה קשה לקראת העונה, שוב נשארנו ב-10 שחקנים"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל עם פר מרטסאקר. רויטרס
ונגר וצ'ך/רויטרס

ארסנל זכתה היום (ראשון) במגן הקהילה. התותחנים סיימו ב-1:1 מול צ'לסי (ויקטור מוזס - 48 - וסיאד קולשינאץ - 82), אבל הצליחו לנצח 1:4 בתום דו קרב פנדלים. אגב, הדו קרב מהנקודה הלבנה הוכרע בפעם הראשונה בשיטה של בעיטה אחת ואז שתי בעיטות לכל אחד מהצדדים. טיבו קורטואה ואלברו מוראטה מצ'לסי היו שני המחמיצים היחידים בדו קרב. השוער בעט לשמיים בעוד חלוץ הרכש הספרדי בעט לקורה והחוצה. אגב, 11 פנדלים נבעטו לשער של פטר צ'ך מאז שהוא הגיע לארסנל, הצ'כי טרם הצליח להדוף ולו אחד. גרניט ג'אקה, שבישל את שער השוויון בכדור חופשי, נבחר לשחקן המצטיין. זה היה הביקור המוצלח התשיעי ברציפות של ארסנל בוומבלי (ניצחונות כולל בהארכות ולאחר דו קרב פנדלים).

עוד בנושא:
ארסנל זכתה במגן הקהילה בתום דו קרב פנדלים

בסיום המשחק ירד אלכסיס סאנצ'ס אל כר הדשא וחגג עם חבריו. כזכור, הצ'יליאני לא שיחק בשל מחלה כשברקע דיבורים על עתידו בקבוצה כשהחוזה שלו נגמר בתום העונה הנוכחית. אגב, מאז 1992, רק 52% מהקבוצות שזכו במגן הקהילה זכו לאחר מכן גם באליפות באותה עונה. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של צ'לסי במגן הקהילה והפעם האחרונה שבה הם ניצחו במשחק הזה הייתה ב-2009. קולשינאץ הוא השחקן הראשון של ארסנל שכובש את שער הבכורה שלו במגן הקהילה מאז ג'ילברטו סילבה הברזילאי ב-2002.

חלוץ צ'לסי אלברו מוראטה. רויטרס
מוראטה המאוכזב/רויטרס

"הייתה לנו הכנה טובה לעונה", אמר ג'אקה אחרי המשחק, "היום היה הצעד הראשון לעונה ואני מקווה שנפתח טוב את הפרמיירליג בשבוע הבא". פטר צ'ך הוסיף: "היו פערים קטנים בין שתי הקבוצות לאורך 90 הדקות. אנחנו צריכים להיות מרוצים מההופעה שלנו. הראינו הרבה רוגע כשהצלחנו לחזור מפיגור". על קורטואה והפנדל שלו: "שיחקנו הרבה ביחד והיינו עושים כל מיני אתגרים באימונים. זו לא הבעיטה שמאפיינת אותו".

מאמן ארסנל ארסן ונגר אמר: "אני לא יודע אם הגיע לצ'לסי כרטיס אדום, אבל זה היה ברגע בו שלטנו. זו הייתה רק שאלה של האם נחזור או לא. סיאד היה חזק מאוד בשבוע שעבר וגם היום הוא שיחק טוב מאוד. זה חלום להפוך את האוהדים לשמחים, זה חלום קשה אבל אנחנו מנסים קשה. אנחנו רוצים להיות מאוחדים ולהישאר ביחד לאורך כל העונה".

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה אמר: "לא ראיתי את המצב בהרחקה ולכן קשה לי להגיד משהו על ההחלטה. זה המשחק השני, אחרי גמר הגביע, שאנחנו מסיימים עם עשרה שחקנים. שמעתי שהגיע לנו פנדל ברור, אבל לא ראיתי. אנחנו עובדים ומנסים את הטוב ביותר שלנו. הייתה לנו הכנה קשה לקראת העונה, עכשיו יש שישה ימים ואנחנו צריכים להיות מרוכזים לקראת תחילת הליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully