וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הביסה 0:3 את נאנט, מארסיי עשתה זאת מול דיז'ון

מרסלו ביילסה רשם בכורה מוצלחת על חשבון קלאודיו ראניירי, הקהל בסטאד ולודרום ראה גם הוא שלישייה במחזור הפתיחה, כולל צמד של קלינטון אנז'י. 2:2 דרמטי בין אנז'ה לבורדו

מרסלו ביילסה מוצג כמאמן ליל. AP
יכול להגניב חיוך. מרסלו ביילסה/AP

בצל פסטיבל ניימאר בפריס, המחזור הראשון בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. במשחק המוקדם, ליל של מרסלו ביילסה הביסה 0:3 בבית את נאנט של קלאודיו ראניירי, ובמאוחר הייתה זו מארסיי שניצחה באותה תוצאה את דיז'ון. אנז'ה חילצה 2:2 ביתי מול בורדו.

ליל - נאנט 0:3

קרב המאמנים הבכירים בין מרסלו ביילסה לקלאודיו ראניירי הסתיים בנוקאאוט של הארגנטינאי. ביילסה ביצע מהפכה גדולה בליל, השקיע כסף רב ברכש והפתיחה שלו נראית מבטיחה. המגן הפרגוואי ג'וניור אלונסו היה חתום על השער הראשון של העונה עם בעיטה חדה מקצה הרחבה בדקה ה-48, ומכאן ליל טיילה. ניקולא דה פרוויל הוסיף בפנדל בדקה ה-67 ואנואר אל גאזי חתם בחלוף שלוש דקות. לראניירי ונאנט יש עוד הרבה עבודה.

מארסיי - דיז'ון 0:3

גם האקסית של ביילסה חגגה. התכולים החלו את העונה ה-68 שלהם בליג 1 (שיא צרפתי) עם ניצחון ביתי ראשון במחזור פתיחה מאז עונת 2004/05. השיפור מסיום העונה הקודמת תחת רודי גרסיה נמשך עם משחק ליגה מספר 12 ללא הפסד, כשהרכש ממונאקו ואלר ז'רמן בישל למחליף קלינטון אנז'י בדקה ה-51 ובחלוף שלוש דקות גם לפלוריאן תובאן. אנז'י השלים צמד עם בעיטה מרחוק שפגעה במגן אורח ונעצרה ברשת בדקה ה-72.

אנז'ה - בורדו 2:2
לאנז'ה: אנג'לו פולגיני (11), בפטיסט גיום (88). לבורדו: יונוס סנקארה (27), אלכסנדר מנדי (52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully