וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: יניב סולומון חתם לשלוש עונות

6.8.2017 / 11:19

הפורוורד (1.98, 24) שכיכב בעונה שעברה בליגה הלאומית במדי הפועל רמת גן עם 18.8 נקודות ו-6.7 ריבאונדים ישלים את הסגל הישראלי של שמוליק ברנר. וויל דניאלס דחה את הצעת הכתומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הישראלים הבולטים בלאומית בעונה שעברה. סולומון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד יניב סולומון לשלוש העונות הבאות. תנאיו של השחקן סוכמו עוד במהלך השבוע שעבר, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, והחתימה על החוזה נעשתה היום. מי שלא יגיע לקבוצה הוא הפורוורד וויל דניאלס, שכבר סיכם עקרונית את תנאיו, אך חזר בו בסוף השבוע. בעיר היין יעשו מאמצים להשלים את עמדות הזרים כבר בתקופה הקרובה.

סולומון (1.98, 24) שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, חלקן ביחד עם אחיו הבכור אור, וסומן ככישרון מבטיח. בקיץ 2013 קרע את הרצועה הצולבת בברכו ונעדר לתקופה ממושכת. במהלך תקופת ההחלמה שלו נפצע שוב בברך ונעדר כמעט שנתיים מפעילות עד שחזר לקראת סיום עונת 2014/15 לשחק במדי אליצור יבנה. ההצלחה ביבנה גרמה להפועל באר שבע לצרפו והוא רשם בקבוצה 6 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לשחק בהפועל רמת גן/גבעתיים והיה הישראלי הטוב בלאומית עם 18.8 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק.

מלבד סולומון, הסגל של שמוליק ברנר עד כה כולל ארבעה ישראלים שממשיכים מהעונה שעברה: הקפטן ניצן חנוכי, הגארד אבי בן שימול, הסנטר עידן זלמנסון והגארד עודד ברנדווין שהאריך לאחרונה את חוזהו בשנתיים. כמו כן צירפה הקבוצה את ג'ייסון סיגרס מגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully