וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 0:2 מרשים לטוטנהאם על יובנטוס, 1:3 לליברפול מול בילבאו

התרנגולים הלהיבו וגברו על הגברת הזקנה באצטדיון וומבלי בזכות שערים של קיין (10) ואריקסן (52). המייטי רדס סיימו את משחקי ההכנה עם 1:3 על בילבאו, קוטיניו לא שותף "בגלל כאבים בגב" (צפו בתקציר)

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
חגיגה של ליברפול בדאבלין/רויטרס

ליברפול סיימה היום (שבת) את משחקי ההכנה שלה לעונה עם ניצחון 1:3 על אתלטיק בילבאו במשחק שנערך בדאבלין. האדומים פתחו עם שער מרגלי פירימינו, שכבש בפנדל (21) אחרי שהוכשל ברחבה, אבל הבאסקים השוו אחרי 9 דקות מרגלי איניאקי וויליאמס אחרי שגיאה בהגנה. יורגן קלופ ביצע עשרה שינויים, וקבוצתו כבשה פעמיים מרגלי בן וודברן (59) ודומיניק סולנקה (80).

בשבוע הבא ליברפול תפתח את העונה בפרמיירליג עם מפגש חוץ מול ווטפורד, ולאחר מכן תצא למשחק מול הופנהיים בפלייאוף ליגת האלופות. על רקע השמועות על מעבר לברצלונה, פיליפה קוטיניו לא שיחק בגלל "כאבים בגב". ג'ורדן הנדרסון החולה לא שותף, ודניאל סטארידג' סובל מבעיה בירך. כזכור, אדם ללאנה נפצע וייעדר כחודשיים. ליברפול הפסידה רק פעם אחת בשמונת משחקיה ביולי-אוגוסט, במסע שכלל את הונג קונג, גרמניה ואירלנד.

צפו בתקציר של הניצחון של ליברפול

באצטדיון וומבלי נערך משחק הכנה מסקרן נוסף, בו טוטנהאם ניצחה 0:2 את יובנטוס. שתי הקבוצות עלו בהרכבים חזקים למדי, אבל התרנגולים נראו הראו יותר טוב, בעיקר בחלק ההתקפי. הארי קיין העלה אותם ליתרון כבר בדקה ה-10, ובדקה ה-52 כריסטיאן אריקסן הכפיל וקבע את תוצאת המשחק. בין לבין, מאוריסיו פוצ'טינו קיבל גם בשורות פחות מעודדות כשקירן טריפייר נפצע והוחלף אחרי תיקול חריף של אלכס סנדרו. כך או כך, עבור הגברת הזקנה ההפסד הוא המשך ישיר לשאר משחקי ההכנה: שבכולם ספגה לפחות שער אחד. החיים אחרי עזיבת לאונרדו בונוצ'י לא כל כך קלים, מסתבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג. רויטרס
יופי של משחק. אריקסן חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully