וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל - צ'לסי: אלכסיס סאנצ'ס בספק, אדן הזאר וטיימואה בקאיוקו בחוץ

הצ'יליאני של התותחנים חולה ועשוי להיעדר ממגן הקהילה, שיהיה גם שחזור גמר הגביע מאשתקד. שני שחקני צ'לסי ייעדרו גם מהמחזור הראשון בליגה. קונטה: "זה משחק חשוב" (א', 16:00, ספ' 1)

אלכסיס סאנצ'ס, ארסנל, חוגג. רויטרס
ארסנל תיאלץ להסתדר בלעדיו? אלכסיס/רויטרס

הכדורגל האנגלי יחזור מחר (ראשון) באופן רשמי עם מגן הקהילה, בו תשחק האלופה צ'לסי נגד מחזיקת הגביע ארסנל בוומבלי (16:00, ספורט 1). זו תהיה הפעם הראשונה בה מגן הקהילה/מגן הצדקה יהיה שחזור של גמר הגביע מעונה לפני כן. יש לציין כי מחזיקות הגביע ניצחו בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים במגן הקהילה. זה יהיה המפגש השלישי במגן הקהילה בין ארסנל לצ'לסי כשהבלוז ניצחו ב-2005 והקבוצה של ארסן ונגר ב-2015.

בארסנל עדיין לא ברור האם אלכסיס סאנצ'ס ישחק אחרי שהחמיץ את האימון ביום חמישי בשל מחלה וחזר מאוחר מחופשת הקיץ אחרי גביע הקונפדרציות. אצל צ'לסי, דייגו קוסטה לא יפתח אחרי ששמע כבר מאנטוניו קונטה שהוא רשאי לעזוב. גם אדן הזאר וטיימואה בקאיוקו לא צפויים להיות בסגל בשל פציעות והשניים צפויים להיעדר גם ממשחק הליגה הראשון של העונה מול ברנלי. אלברו מוראטה ומישי בטשואיי עשויים לפתוח ביחד בחוד של צ'לסי. לורן קוסיילני מארסנל ו-ויקטור מוזס יכולים לשחק למרות ששניהם מושעים. בארסנל אלכסנדר לקאזט וסיאד קולשינאץ צפויים לפתוח בהרכב, פרנסיס קוקלן פצוע, גם גבריאל וג'ק ווילשר לא כשירים.

ארסן ונגר אמר לקראת המשחק: "בשבילנו, זו רק הזדמנות טובה לחזור על ההופעה מגמר הגביע. הייתי אומר שצ'לסי שמרה על 95% מהסגל שלה. היא הוסיפה את טיימואה בקאיוקו שהוא שחקן חזק מאוד שדומה לנמניה מאטיץ' והיא תיאבק שוב על האליפות. הם החליפו את קוסטה במוראטה. מוראטה הוא אולי לא גולר כמו קוסטה, אבל הוא יכול לספק כמויות מרשימות של שערים". אנטוניו קונטה אמר: "היה חבל להפסיד בגמר הגביע לארסנל אחרי עונה כל כך טובה שלנו. עכשיו יש עוד משחק. אנחנו יודעים שארסנל קבוצה חזקה. אנחנו מצפים למשחק קשה ורוצים לפתוח את העונה עם ניצחון. זה משחק רשמי על התואר הראשון של העונה וזה חשוב".

הרכב משוער, ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, רוב הולדינג, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, סיאד קולסינאץ, ארון ראמזי, גרניט ג'אקה, מסוט אוזיל, דני וולבק, אלכסנדר לקאזט.

הרכב משוער, צ'לסי: טיבו קורטואה, ססאר אספיליקווטה, דויד לואיז, גארי קייהיל, ויקטור מוזס, אנגולו קאנטה, ססק פברגאס, מרכוס אלונסו, וויליאן מישי בטשואיי, אלברו מוראטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully