וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ קולשרייבר זכה בטורניר קיצבוהל, סלע ניצח במוקדמות מונטריאול

בטורניר החימר האחרון של השנה, הצליח הגרמני הוותיק לנצח 3:6, 4:6 בגמר את ז'ואאו סוזה ויעלה אל המקום ה-37 בעולם. הישראלי ניצח 5:7, 3:6 את המדורג 710 בעולם, ישחק מול אבדן על העלייה

פיליפ קולשרייבר טניסאי גרמני. GettyImages
תואר שמיני בקריירה. קולשרייבר/GettyImages

שבוע בלבד אחרי שנאלץ לפרוש במהלך חצי הגמר בטורניר המבורג בשל פציעה בירך, הצליח היום (שבת) פיליפ קולשרייבר לזכות בטורניר קיצבוהל מסבב ה-ATP 250, טורניר החימר האחרון לשנת 2017. הגרמני הוותיק, שמדורג במקום ה-47 בעולם, ניצח בגמר 3:6, 4:6 את ז'ואאו סוזה הפורטוגלי (62) בשעה ועוד 22 דקות.

עבור קולשרייבר זהו תואר ה-ATP השמיני בקריירה והוא אמר בסיום: "זה היה שבוע מדהים בשבילי, לא ציפיתי לזכות בתואר הזה כשהטורניר התחיל. אני ממש נהנה לשחק כאן, זה כזה טורניר נחמד. כולם עושים עבודה טובה והקהל אוהב להגיע לכאן. התחלתי לשחק טניס יותר אגרסיבי והתקפי. ז'ואאו הוא שחקן שיודע לעשות תנועה מצוינת על המגרש. הוא לוחם נהדר ולוקח את הכדור מוקדם מאוד, לכן ניסיתי לשחק מהר יותר ואגרסיבי. הייתי מרוכז מאוד ברגעים החשובים ושתי השבירות שהשגתי היו אחרי שהוא היה ב-0:30 במשחקוני ההגשות שלו".

זו השנה הרביעית ברציפות במהלכה קולשרייבר זוכה בטורניר ATP אחד לפחות והוא לקח איתו 250 נקודות דירוג שיעלו אותו אל המקום ה-37 בעולם ו-85,945 יורו. סוזה יסתפק ב-45,265 יורו ו-150 נקודות דירוג ואמר: "למרות שהפסדתי היום, זה היה שבוע נהדר. לא שיחקתי כל כך טוב כמו ששיחקתי פה כבר הרבה זמן, אז אני שמח מהצורה בה שיחקתי כאן. פיליפ היה השחקן הטוב יותר היום ומגיע לו לזכות בתואר. הוא שיחק טניס נהדר".

* במוקדמות טורניר המאסטרס 1,000 גביע רוג'רס הצליח דודי סלע, המדורג 74 בעולם, לנצח 5:7, 3:6 את סמואל מונט הקנדי, שמדורג 710 בעולם. בסיבוב הבא והמכריע על העלייה לטורניר ישחק הישראלי נגד מת'יו אבדן האוסטרלי המתקמבק (154 בעולם), שטייל ל-3:6, 1:6 מול בנג'מין סיגואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully