וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "ראיתם מה ליאור אליהו נותן". מקל: "שטפנו את המגרש"

5.8.2017 / 17:40

שביעות רצון בנבחרת ישראל אחרי הניצחון על פינלנד בסנט פטרסבורג. המאמן: "בשלב הזה, עם כל הפציעות, זה מעל המצופה". אליהו: "אני מרגיש בסדר גמור, אנחנו במגמת התקדמות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר בכושר טוב. ליאור אליהו, מאחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות ליורובאסקט, שייצא לדרך בעוד 25 ימים. היום (שבת) גברה הנבחרת 92:97 על נבחרת פינלנד ושמרה על מאזן מושלם במשחקי ההכנה, עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. נקודת האור העיקרית הייתה שובו של ליאור אליהו, שרשם הופעת בכורה בקמפיין ונראה לא רע עם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. גם גל מקל בלט לטובה עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים. מחר ב-12:30 תתמודד הנבחרת מול רוסיה, שניצחה את אותה פינלנד אתמול.

"אני מרוצה שליאור חזר, ראיתם מה הוא נתן לנו", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "סיימנו את המשחק עם 31 אסיסטים וזה מראה שכולם רוצים לשתף אחד את השני. אני מבסוט מהשחקנים בגל השני, עמית שמחון ועוז בלייזר ושון דאוסון תורמים לנו המון. ברור שצריך לעבוד על המון דברים ולשפר את ההגנה. בשלב הזה, עם כל הפציעות, זה מעל המצופה".

ליאור אליהו אמר לאחר המשחק: "זה משחק הכנה ראשון שלי ואני חושב שמבחינה קבוצתית הראינו יכולת יותר טובה ממשחקים קודמים. אני מקווה מאוד שנמשיך בקו ההתקדמות הזה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ככה. לא שיחקתי קרוב לחודש וחצי אבל אני מרגיש בסדר".

גל מקל הוסיף: "התקפית היינו ממש טובים, קלענו באחוזים גבוהים וממש שטפנו את המגרש. הגנתית יש עוד המון על מה לעבוד, הפינים מוכשרים מאוד התקפית אבל ברור שחייבים להשתפר. אנחנו בגרף עלייה. אני אוהב לקחת אחריות ושמח שהזריקה המכרעת שלי נכנסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully