וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה-מיננקו עלתה לגמר בקפיצה המשולשת: "היה קשה מנטלית"

5.8.2017 / 13:50

סגנית אלופת העולם פסלה בניסיון הראשון, אך ניתרה למרחק של 14.17 מטר בניסיון השני והבטיחה מקום בין 12 הראשונות. הגמר ייערך ביום שני: "לא היה פשוט, קשה לי לחזור לעצמי אחרי השנה הזו"

חנה קנייזבה קופצת משולשת ישראלית. רויטרס
עלתה לגמר. קנייזבה/רויטרס

קופצת המשולשת הבכירה של ישראל חנה קנייזבה מיננקו עלתה היום (שבת) לגמר הקפיצה המשולשת באליפות העולם. מיננקו, שהגיעה לאליפות העולם כסגנית אלופה מאליפות העולם הקודמת שנערכה בבייג'ינג 2015, פסלה אומנם בקפיצה הראשונה וקבעה תוצאה חלשה בקפיצה השלישית, אך הצליחה להבטיח מקום בין 12 הראשונות בזכות הקפיצה השנייה שבה היא השוותה את השיא העונתי שלה עם 14.17 מטר.

מיננקו סיימה במקום השמיני הכללי ותתחרה על מדליה בגמר שייערך ביום שני בערב. מי שקבעה את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות היא אולגה ריפאקובה הקזחית שקפצה למרחק של 14:57 מטר. קתרין איברגואן הקולומביאנית והפייבוריטית הגדולה לזכייה הסתפקה במרחק של 14.21 מטר בלבד, אך לבטח תתעלה על זה במקצה הגמר.

"אני מאוד שמחה שעליתי לגמר", אמרה לאחר ההעפלה. "זה לא היה פשוט בכלל. הייתה לי השנה תחרות אחת בלבד ומנטלית היה לי קשה מאוד לחזור לעצמי. אני מאוד אוהבת את האווירה בלונדון ויהיה כיף גדול להשתתף בגמר. מקווה לתת הכל בשני".

seperator

סדר הקפיצות

13:55: הקפיצה השנייה העניקה למיננקו את המקום השמיני הכללי והיא עלתה לגמר שייערך ביום שני.

13:45: הקפיצה השלישית של מיננקו היתה רעה מאוד. היא האטה לפני קו הזינוק וקפצה למרחק של 13.72 מטר בלבד אך היא עדיין חזק בתמונת העולות בשל הקפיצה השנייה הטובה שלה.

13:35: הניסיון השני של קנייזבה היה טוב בהרבה והיא השוותה את תוצאת השנה שלה כשקפצה למרחק של 14.17 מטרים, מה שהכניס אותה לתמונת העולות לגמר אך עדיין לא הבטיח לה את הכרטיס לשם.

13:20: קנייזבה פסלה בקפיצה הראשונה שלה בתחרות כשבשלב הזה כבר ארבע קופצות הבטיחו את העפלתן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully