וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה הישראלית: חנה קנייזבה מחפשת מקום בגמר הקפיצה המשולשת

5.8.2017 / 11:23

קופצת המשולשת היא הראשונה שתייצג את ישראל באליפות העולם כשתתחרה במוקדמות ותנסה להשיג כרטיס לגמר. מחר יצטרפו לתחרויות 4 ישראלים במרתון, בהמשך תתחרה גם מרגריטה דורז'ון

עריכה: אריאל טמרין

קופצת המשולשת הבכירה של ישראל חנה קנייזבה מיננקו תהיה הישראלית הראשונה שתפתח את אליפות העולם באתלטיקה בלונדון שנפתחה אתמול רשמית. מיננקו תחל היום בשעה 13.00 שעון ישראל את מוקדמות הקפיצה המשולשת במטרה להעפיל לגמר שיערך ביום שני בלילה. מיננקו לא בשיאה ומאמנה אלכס מרמן אמר שלשום לפני יציאתה לתחרות בלונדון כי הוא ממש לא יכול להעריך האם היא תהיה מסוגלת לשחזר את הישגי השיא שלה מהעבר בשל פציעה אשר ליוותה אותה השנה.

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. יוסי ציפקיס
מחפשת מקום בגמר. חנה קנייזבה מיננקו/יוסי ציפקיס

מיננקו מגיעה לאליפות העולם כסגנית אלופה מאליפות העולם הקודמת שנערכה בבייג'ינג 2015 וכסגנית האלופה מאליפות אירופה שנערכה לפני שנה באמסטרדם. במשחקים האולימפיים בריו לפני שנה מיננקו נתנה הופעה מכובדת מאוד אבל סיימה רק במקום הרביעי וללא מדליה. השנה מיננקו התחרתה רק באליפות אירופה לאומות שנערכה באחרונה בישראל. היא קפצה למרחק של 14.17 מ' וזו תוצאה שהכניסה אותה לאליפות העולם רק מהמקום ה-19, כך שמבחינת כושר לשנה הזו יש קופצות שהשיגו תוצאות הרבה יותר טובות משלה.

כך או אחרת מיננקו, בעלת שיא ישראל עם 14.78 מ' שהושג באליפות העולם בביג'ינג לפני שנתיים, תנסה להעפיל היום בצהריים לגמר וזו תהיה אכזבה גדולה מבחינתה אם לא תצליח להעפיל משלב המוקדמות. מחר יצטרפו לתחרויות ארבעה ישראלים נוספים וכולם ירוצו בריצות המרתון. בהמשך תנסה מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון להעפיל מהמוקדמות לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully