וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באליפות העולם באתלטיקה: שירת הברבור של יוסאין בולט

סשן הערב בלונדון: אחרי הזמן המאכזב במוקדמות, שיאן העולם יתחרה בפעם האחרונה בחצי הגמר ובגמר ריצת ה-100 מטר. עוד בתפריט: גמרים בזריקת דיסקוס וקפיצה לרוחק לגברים וכן גמר 10,000 מטר לנשים

עריכה: אריאל טמרין

קבע שבע נשים: סשן הערב יכלול הדיפת כדור ברזל נשים ויימשך עם ריצת ה-200 מטר.

חצאי גמר 100 מטר, גברים (21:05)

אחרי הריצה הדי מאכזבת שלו במוקדמות, יוסאין בולט לבטח צפוי לתת מעצמו יותר כדי להגיע מוכן לגמר שייערך מאוחר יותר והוא כמובן הפייבוריט הבולט לזכייה במדליית זהב נוספת. ג'וליאן פורטה הג'מייקני שהיה היחיד שירד מ-10 שניות במוקדמות, כריסטיאן קולמן האמריקאי, ג'סטין גטלין ויוהאן בלייק פייבוריטים להשיג גם הם את המקום בגמר שייערך ב-23:45.

גמר זריקת דיסקוס, גברים (21:26)

רוברט הארטינג הגרמני ופיוטר מאלאכובסקי הפולני לא היו במיטבם אומנם במוקדמות, אך הם צפויים להיאבק על מדליית הזהב וינסו לא לאפשר לדניאל סטאל השבדי, שקבע את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות ומחזיק בתוצאת השנה, לקלקל להם.

יוסאין בולט,. AP, AP
מופע הפרידה של הגדול מכולם. יוסטין בולט/AP, AP

חצי גמר 1,500 מטרים, נשים (21:35)

אחרי שראו את מו פראח זוכה בזהב ב-10,000 מטר, האוהדים הבריטים בלונדון יחזיקו אצבעות ללורה מויר, שהצליחה להעפיל לחצי הגמר בעור שיניה עם 4:08.97 דקות אך היא עדיין אחת התקוות שלהם למדליה נוספת. הפייבוריטיות בריצה הזו הן גנזבה דיבאבה האתיופית וכמובן קסטר סמניה הדרום אפריקאית.

גמר קפיצה לרוחק, גברים (22:05)

אחרי שמדליסט הזהב מריו ג'ף הנדרסון לא הצליח לעלות לגמר, לובו מאניונגה הדרום אפריקאי, שזכה במדליית כסף בריו וקבע את ארבע התוצאות הטובות ביותר ב-2017 עד כה (הטובה מכולן: 8.65 מטר), יהיה הפייבוריט הגדול לזכייה. ג'ריון לאוסון האמריקאי יחכה למעידה שלו.

גמר 10,000 מטר, נשים (22:10)

האתיופיות צפויות שוב לשלוט בריצה הזו, אך גם לאמריקאיות יש ארבע רצות חזקות. הפייבוריטית הגדולה תהיה כמובן אלמאז אייאנה שקבעה שיא עולם מדהים בריו עם 29:17.45 שניות. טירונש דיבאבה בת ארצה תנסה לתת לה פייט כשהתקווה הקנייתית תהיה אליס נאוונה שהצליחה כבר לרדת מ-30 דקות בריצה הזו.

גמר 100 מטר, גברים (23:45)

רשימת הרצים תיקבע כמובן אחרי ריצת חצי הגמר, אך תהיו בטוחים שיוסאין בולט יהיה שם. הרץ הטוב בתבל יתחרה בפעם האחרונה בריצה האהובה עליו וינסה אולי להדהים שוב ולשבור את שיא העולם שעומד על זמן מדהים של 9:58 שניות. אנדרה דה גראס הקנדי המצוין נעדר ברגע האחרון מהאליפות, אך ג'סטין גלטין, ויוהאן בלייק ינסו לאיים על מדליית הזהב של הג'מייקני הבלתי נלאה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלמאז אייאנה רצה אתיופית. רויטרס
פייבוריטית לזהב ב-10,000 מטר. אלמאז אייאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully