וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דיוויד לאורי חתם

5.8.2017 / 8:52

הפורוורד האמריקאי (27, 2.06) ששיחק עד כה בליגת הפיתוח יהיה הזר הרביעי של בראד גרינברג. רשם אשתקד 12.4 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק בווינדי סיטי בולס. אשדוד עשויה לצרף זר חמישי

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
עוד חיזוק לסגל. בראד גרינברג/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה הלילה (בין שישי לשבת) את הפורוורד האמריקאי דיוויד לאורי, שהודיע על הגעתו לישראל בדף הטוויטר שלו. לאורי הוא הזר הרביעי בסגל של בראד גרינברג, ושחקן הפנים השני, כשייתכן מאוד שאשדוד תחתים זר חמישי, בהתאם ליכולות הכספיות של המועדון.

לאורי (27, 2.06) החל את לימודיו בלמאר סטייט הקטנה והרשים מאוד בשנתו הראשונה עם 16.2 נקודות ו-9.8 ריבאונדים למשחק, מה שגרם למכללות גדולות יותר לעקוב אחריו ואחרי שנה אחת בחוץ עבר לאוניברסיטת לונה. בשלוש עונות בלונה הפך לאחד השחקנים הטובים במחוז ורשם בעונתו האחרונה 20.1 נקודות ו-9.5 ריבאונדים, שעזרו לו להבחר לשחקן המצטיין של המחוז. אחרי שלא נבחר בדראפט חתם בייליגריסון הטורקית, אך עזב את הקבוצה לפני עונת 2015/16 כדי לחזור לדלאוור מליגת הפיתוח. הוא המשיך בדלאוור גם העונה ורשם 10.4 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק לפני שנשלח בטרייד לווינדי סיטי בולס בה שיחק עשרה משחקים ורשם 12.4 נקודות ו7.7 ריבאונדים למשחק.

הסגל של בראד גרינברג, שעסוק בימים אלה באימון נבחרת קוסובו במוקדמות אליפות העולם, כולל נכון לעכשיו את לאורי לצד הסנטר הפיני ג'ראלד לי, והגארדים האמריקאים הנרי סק וקמרון לונג. כמו כן הקפטן אדם אריאל האריך את חוזהו בעונה נוספת והקבוצה עשויה להחתים גם את גוני יזרעאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully