וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי פצוע במפשעה, יחמיץ את משחקי ההכנה מול פינלנד ורוסיה

4.8.2017 / 10:15

סיבה לדאגה לאדלשטיין? כוכב הנבחרת, שרשם הופעה בודדת עד כה בקמפיין, לא סיים את האימון בשל כאבים. לאחר התייעצות, הוחלט שלא יטוס לצמד משחקי ההכנה בסנט פטרסבורג בשבת ובראשון

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

סיבה לדאגה בנבחרת ישראל? עומרי כספי לא סיים את האימון אתמול (חמישי) בשל כאבים במפשעה ולאחר התייעצות של הצוות הרפואי והמקצועי של הנבחרת, הוחלט שלא ייצא עם יתר השחקנים לטורניר ההכנה סנט פטרסבורג. ישראל תפגוש במהלך השהות ברוסיה את פינלנד מחר בשעה 15:00 ואת רוסיה ביום ראשון.

כספי יישאר בישראל להמשך טיפולים ויקווה לחזור בהקדם האפשרי כדי להיות מוכן למשחק הפתיחה של הנבחרת בטורניר, שחלקו ייערך בארץ, מול איטליה ב-31 באוגוסט. מדובר בבעיה עבור ארז אדלשטיין, שכן מצבת הפורוורדים של הנבחרת עדיין דלילה למדי. כרם משעור, שיכול היה לקבל דקות רבות בעמדות 3 ו-4, לא נכלל בסגל לאחר שהגיע לאימונים באיחור.

כספי פספס גם את משחק ההכנה הראשון של הנבחרת בשל חוקי ה-NBA, ובמשחק השני - היחיד שלו בהכנה עד כה - קלע 16 נקודות מול רומניה ועלה למקום העשירי בטבלת קלעי כל הזמנים של הנבחרת, מעל טל בורשטיין.

גם באיטליה, אגב, לא חסרות בעיות. אחרי הפציעה של דנילו גלינארי שיחמיץ את הטורניר כולו, כוכב נוסף של הנבחרת, ג'יג'י דאטומה, ייעדר בשבוע הקרוב בשל פציעה נוספת. מאמן האיטלקים אטורה מסינה זימן לסגל את סימונה פונטקיו ממילאנו כדי לעבות את הסגל.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. יוסי ציפקיס
יתאושש בזמן? כספי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully