וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי ייעדר מגביע רוג'רס, גם מארין צ'יליץ' ומריה שראפובה בחוץ

הטניסאי הבריטי ממשיך לסבול מפציעה ולא ישחק במונטריאול: "אני עובד הכי קשה שאני יכול כדי לחזור למגרשים הכי מהר שניתן". גם הרוסייה שוב סובלת מפציעה: "אני מאוכזבת מאוד"

גביע רוג'רס השנה ייערך ללא מספר שחקנים משמעותיים. טורניר המאסטרס בקנדה, שגרסת ה-ATP שלו תיערך השנה במונטריאול, יהיה עם הרכב חלש מהצפוי. נובאק דג'וקוביץ', שגמר את השנה, כמובן ייעדר, אבל אליו הצטרפו היום (חמישי) גם פינליסט ווימבלדון מארין צ'יליץ' וגם אנדי מארי. גם סטן ואוורינקה, שסובל מפציעה בברך, יחמיץ את הטורניר שייערך בין 7 באוגוסט ל-13 בחודש.

הקרואטי בן ה-28, שהפסיד 6:3, 6:1, 6:4, סובל מפציעה בירך ואמר: "עד הרגע האחרון קיוויתי לשיפור בנוגע לפציעה שלי ושזה יספיק, אבל אני נאלץ לפרוש". מאוחר יותר פרסם גם מארי הודעה לפיה לא ישחק בטורניר המשטחים הקשים בקנדה וכתב בפייסבוק: "לצערי, נאלצתי לפרוש מטורניר מונטריאול, זה טורניר שיש לי זיכרונות מצוינים ממנו, אני עובד הכי קשה שאני יכול כדי לנסות לחזור אל המגרש הכי מהר שאני יכול".

אצל הנשים, מריה שראפובה תחמיץ את הטורניר בטורונטו כיוון שהיא סובלת מפציעה בזרוע שמאל שלה ונאלצה לפרוש השבוע לפני הסיבוב השני בטורניר סטנפורד. "אני כל כך עצובה ומצטערת שלא אשתתף בגביע רוג'רס השנה", מסרה הרוסייה שסובלת מפציעות רבות מאז חזרתה מההשעיה, "אני מלאת הערכה לטורניר על כך שהעניקו לי כרטיס חופשי ולמעריצים שלי בטורונטו על התמיכה שלהם. אני מאוכזבת מאוד שהפציעה שלי שוב משאירה אותי מחוץ למגרש הטניס, ואעבוד הכי קשה שאני יכולה כדי לחזור למשחק שאני אוהבת מוקדם ככל שניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully