וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם באתלטיקה יוצאת לדרך: שישה ישראלים יתחרו

3.8.2017 / 12:02

טפרי, אמרה, צ'מטאי וטיורי יתחרו במרתון, דורוז'ון תנסה להפתיע בהטלת כידון וקנייזבה מיננקו תהיה התקווה למדליה בקפיצה משולשת, למרות שמאמנה מנמיך ציפיות. קבלו את הלו"ז של הישראלים

אליפות העולם באתלטיקה 2017 תיפתח מחר (שישי) בלונדון ואת ישראל ייצגו שישה ספורטאים שהשיגו את הקריטריון וקיבלו את הכרטיס לאליפות היוקרתית - חנה קנייזבה מיננקו (קפיצה משולשת), מרגריטה דורוז'ון (הטלת כידון), מארו טפרי (מרתון), גירמה אמרה (מרתון), לונה צ'מטאי (מרתון) ומאור טיורי (מרתון). הבוקר המריאו ללונדון קופצת המשולשת מיננקו ודורוז'ון. השתיים העדיפו לא לדבר עם התקשורת בשדה התעופה. מי שעמד מול המיקרופונים היה מאמנה של מיננקו אלכס מרמן, שלא רצה לצאת בהצהרות באשר לחניכה שלו ואפילו ניסה להנמיך ציפיות.

"קשה לדבר על שחזור המדליות מהעבר כרגע", אמר מרמן. "חנה עברה כל כך הרבה השנה עם התאוששות שאחרי ניתוח ולכן אנחנו רק מקווים לטוב. יש התקדמות אחרי הפציעה שהיא עברה אבל היא צריכה להיות במצב הרבה יותר טוב כדי לבוא בכל העוצמה ולהתחרות בתחרות כזו שהיא ברמה מאוד גבוהה. אני לא יכול להעריך כרגע איזו הופעה נראה ממנה בשל כל מה שהיא עברה בשנה האחרונה. אני לא מסתיר דבר. זה לא פשוט. צריך להתמודד מול האתגר הזה אבל היא לא מגיעה במצב אידיאלי לאליפות העולם. לקראת השנה הבאה הסיפור כבר יהיה אחר".

מרגריטה דורוז'ון. מגד גוזני
מנמיכה ציפיות. דורוז'ון/מגד גוזני

לוח הזמנים של הישראלים באליפות

חנה קנייזבה מיננקו (קפיצה משולשת) - שבת, 13:00 (מוקדמות), שני, 22:25 (גמר)

מרגריטה דורוז'ון (הטלת כידון) - ראשון, 22:30 (מוקדמות), שלישי, 21:20 (גמר)

גירמה אמרה (מרתון גברים) - ראשון, 12:55

מארו טפרי (מרתון גברים) - ראשון, 12:55

לונה צ'מטאי קורלימה (מרתון נשים) - ראשון, 16:00

מאור טיורי (מרתון נשים) - ראשון, 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully