וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: נאור שרון חתם לעונה

3.8.2017 / 8:59

הרכז (22, 1.93) שקיבל העונה הזדמנות בהפועל אילת והחזיר עם 5 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק ישלים את הסגל הישראלי של המאמן נדב זילברשטיין לצד כדיר, דן, הופמן, גוט, אמיתי ופיטשון

שחקן הפועל אילת נאור שרון. ברני ארדוב
שוב נודד. נאור שרון/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה במגמת החיזוק שלה לקראת העונה הבאה, כשהלילה (בין רביעי לחמישי) השלימה הקבוצה את החתמת הרכז הישראלי נאור שרון לעונה הבאה. הכתומים סימנו מספר מועמדים במהלך הקיץ לעמדת הרכז, כשבתחילה היה נראה כי יתקשו להביא את שרון, אך בתקופה האחרונה התקרבו הצדדים עד לחתימה הלילה.

שרון (22, 1.93) נמצא היום כחלק מהנבחרת האולימפית של ישראל המתכוננת למשחקי האוניברסיאדה, יחד עם חברו החדש לנס ציונה גולן גוט. נס ציונה תהיה התחנה הרביעית שלו בליגת העל, כשאת דרכו בליגה הראשונה החל בגיל 17 בהפועל חולון, אליה הגיע מהאקדמיה של פו אורטז. בעונת 2014/15 ירד ללאומית ורשם עונה טובה באליצור יבנה, ולאחר שהוביל את נבחרת העתודה להשארות בדרג א' של אירופה חתם במכבי אשדוד של צביקה שרף והחל לקבל יותר דקות. העונה חתם בהפועל אילת, ועשה שדרוג משמעותי בדקות המשחק ובתפוקה שלו - הוא רשם 5 נקודות, 2.6 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים ב-16.4 דקות למשחק, כשבפלייאוף השתדרג ל-7 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים ב-20.8 דקות משחק.

הסגל של נדב זילברשטיין הולך ונשלם, כששרון למעשה משלים את הפאזל הישראלי לצידו של אלישי כדיר, שחקן הרכש הבכיר הקיץ, וחבורה מוכשרת של ישראלים שממשיכה מהלאומית: הקפטן טל דן, אלעד הופמן, גולן גוט, גיל אמיתי ורביב פיטשון. בגזרת הזרים החתימה אתמול נס ציונה את הגארד האמריקאי-פורטו ריקני גארי בראון ולפני כן את ג'רון ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully