וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דני עמוס יעבור צילום אולטראסאונד, דראפיץ': "קיבלנו שיעור"

3.8.2017 / 8:34

בקבוצה מקווים שהשוער שנפצע והוחלף במשחק מול מכבי פתח תקוה האקסית סובל רק מחבלה בשריר המפשעה ולא בקרע או מתיחה שתשבית אותו מפעילות. המאמן: "לא היינו מספיק אגרסיביים"

שוער מכבי נתניה דני עמוס שנפצע אתמול במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה והוחלף בשל כך, ייבדק היום על מנת לאבחן את חומרת הפציעה. עמוס, שפגש לראשונה את האקסית שלו מהעונה שעברה, יעבור צילום אולטראסאונד ובמכבי נתניה מקווים כי מדובר רק בחבלה באזור שרירי המפשעה ולא בקרע או מתיחה חזקה שעלולה להשבית את השוער מפעילות. עמוס אמר אמש כי עד שלא יעבור את הצילום, הוא לא יוכל להעריך ממה הוא סובל.

בתוך כך, אנשי מכבי נתניה יצאו אמש מהמושבה ברגשות חצויים. בעיני כולם, הקבוצה של דראפיץ' היתה טובה מאוד עד הדקה ה-60 אבל אז באה הנפילה שהסתיימה בהפסד מאכזב. הקפטן ערן לוי אסף את השחקנים אחרי המשחק כבר על כר הדשא ואמר שכולם צריכים להיות יותר אגרסיביים, יותר קרובים לשחקנים של היריב ולא לאפשר את הגולים שקיבלה נתניה ממצבים נייחים. המאמן סלובודן דראפיץ' אמר אמש לאחר המשחק: "אין לי טענות לשחקני ההגנה. אני אעיר לשחקני הקישור שהפסיקו ללחוץ ולא היו אגרסיביים במחצית השנייה וכתוצאה מכך ספגנו את השערים שגרמו לנו להפסד. בשורה התחתונה זו ליגת העל וקיבלנו שיעור כבר במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully