וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה השיקה חולצות חדשות. האוהדים לעטר: "תישאר, תישאר"

2.8.2017 / 14:00

מאות אוהדים קיבלו את השחקנים הירוקים בקריאות עידוד וקראו לעטר לא לעזוב למכבי תל אביב. במכבי חיפה מעריכים את שוויו של החלוץ המבוקש בין 1.2 ל-1.7 מיליון יורו

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. טל לוי
עידוד מהאוהדים. עטר/טל לוי

שחקני מכבי חיפה הגיעו היום (רביעי) לטקס השקת המדים הרשמיים החדשים של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. להשקה שנערכה בגרנד קניון הגיעו מאות אוהדים, שקיבלו את פני השחקנים והריעו להם. אלירן עטר נכנס יחד עם שאר השחקנים כשהאוהדים קוראים לעברו "תישאר, תישאר".

במכבי חיפה לא מתכוונים "למשוך" את סוגיית עטר ורוצים שההחלטה בעניין החלוץ תתקבל לכל המאוחר בתחילת השבוע. למרות המתיחות הקיימת בין המועדונים, אתמול שלחו אנשי מכבי תל אביב מסר כי הם מוכנים להגדיל את ההצעה, מה שגרם לשיחות להיפתח מחדש. הנשיא יעקב שחר קיבל החלטה כי המועדון לא ידון בהצעות של פחות ממיליון יורו ובשיחות פנימיות שנערכו בין קברניטי המועדון, הוערך שוויו של השחקן ב-1.2 עד 1.7 מיליון יורו והבעלים הבהיר כי הוא לא ימכור את השחקן בפחות מהמחיר הזה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: "אלירן עטר שווה בין 1.2 ל-1.7 מיליון יורו"
מכבי חיפה הציעה 1.1 מיליון דולר על קפטן ניו אינגלנד רבולושן ונדחתה
יעקב בוזגלו: "היו שיחות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נחליט בקרוב"

מכבי חיפה מדים רשמיים. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מכבי חיפה מדים רשמיים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בחזרה להשקת המדים החדשים, באתר הרשמי של מכבי חיפה הסבירו היום: "המדים נבחרו בקפידה על ידי נייקי במיוחד עבור הקבוצה הירוקה, על פי אופי וערכי המועדון ולפי בקשות ההנהלה. הרעיון המנחה היה להציג תלבושת אשר מכבדת את מסורת המועדון ואת ההיסטוריה המפוארת שלו, התלבושת תבליט את נוכחות השחקנים על המגרש ותייצג את המסורת מצד אחד ואת ההתחדשות שעובר המועדון הירוק מצד שני.

"המדים משלבים חדשנות טכנולוגית והתאמה מושלמת לגוף, לצד עיצוב מוקפד ואיכותי, ובתהליך ייצור השומר על הסביבה. טכנולוגית NIKE DRI-FIT, לנידוף זיעה מהיר מהגוף, מאפשרת לשחקנים להגיע לביצועים הטובים ביותר, כשהם נותרים מאווררים, יבשים ובתחושת נוחות.

"בחולצת הבית של הקבוצה, בעלת הצווארון המעוגל בצבע הירוק, שולבו השנה פסים מאוזנים, אשר יוצרים הרמוניה מושלמת בין הירוק והלבן שמזוהים כל כך עם המועדון, ונותנים מסגרת עיצובית לחולצה ושומרים על צורתה גם בזמן המשחק, מה שמספק נוחות מקסימלית לשחקן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי חיפה באירוע חתימה על חולצות. מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה באירוע חתימה על חולצות/אתר רשמי, מכבי חיפה
שחקן מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס. מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקן מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully