וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "נשחק כדי לנצח", מאמן פאניוניוס: "האיראנים ישחקו בוודאות"

2.8.2017 / 20:34

ההולנדי רוצה יותר עוצמה במרכז המגרש בגומלין ועשוי לפתוח עם דור פרץ, באטוקיו יוסט לאגף, שוינפלד יירד לספסל. מיכאליס גריגוריו: "עם מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי אנחנו קבוצה אחרת" (ה', 22:00, ספורט1)

ברני ארדוב

בווידאו: קליפ שהוציאה פאניוניוס לקראת ההתמודדות

דור פרץ עשוי לפתוח מחר (חמישי, 22:00, ספורט1) בהרכב מכבי תל אביב במשחק מול פאניוניוס בגומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. ג'ורדי קרויף שוקל להכליל את פרץ בקישור האחורי לצד שרן ייני על מנת לייצר עבור מכבי תל אביב יותר כוח במרכז השדה. פרץ לא פתח במשחק מול היוונים ביום חמישי שעבר, אך עלה בהרכב ביום ראשון בגביע הטוטו מול בני יהודה. אם ההולנדי יחליט על השינוי, זה יהיה כנראה על חשבון ארון שוינפלד כאשר גם קיימת האפשרות הפחות ריאלית שקרויף יוריד לספסל דווקא את כריסטיאן באטוקיו וישאיר את האמריקאי בהרכב.

אתמול באימון התייחס קרויף לראשונה השבוע ליריבה ואמר לשחקנים: "אתם כבר מכירים אותם היטב. כולנו יודעים שמצפה לנו משחק שונה לגמרי ממה שחווינו כאן בארץ. נהיה חייבים להיות מרוכזים לאורך כל המשחק. כל טעות יכולה לעלות ביוקר". למרות שהיוונים לא כבשו במשחק הראשון, מעריכים במכבי תל אביב שיש לפאניוניוס התקפה חזקה שעלולה לסכן מאוד את הצהובים.

הבוקר המריאה הקבוצה לאתונה עם סגל של 21 שחקנים (18 שחקני שדה ו-3 שוערים) ובשעות הערב היא תקיים את האימון היחיד שלה באצטדיון בו יערך המשחק. הפעם צפויים ללוות את הקבוצה כ-500 אוהדים שחלקם יגיעו גם בזכות העובדה שהם נופשים באזור. "הגיע הזמן שנרגיש את הקהל שלנו במשחק חוץ באירופה", אמר אחד משחקני הקבוצה. "שיחקנו השנה בטיראנה וברייקיאוויק בלי אוהדים למרות שבאיסלנד הייתה המשפחה המורחבת של קיארטנסון וגם זה משהו".

"יהיה משחק קשה, 0:1 זו תוצאה שבירה", הודה ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים. "נצטרך לגלות מחויבות. אני מצפה לפגוש אצטדיון עם הרבה תשוקה ואווירה חמה. הכל יכול לקרות. בגדול אנחנו משחקים כדי לנצח, לא כדי לא-להפסיד. נחפש את הניצחון. לפאניוניוס יש שחקנים טובים, אני בטוח שיהיה קשה".

ארון שוינפלד הוסיף: "יהיה קרב, נצטרך להיות מוכנים ללחץ שלהם מהרגע הראשון. נהיה מוכנים ממה שהיינו במשחק הראשון".

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, דור פרץ, אייל גולסה, כריסטיאן באטוקיו, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון.

עוד בנושא:

דיווח: האורוגוואי אלחנדרו גונסאלס מועמד למכבי תל אביב
מכבי חיפה דחתה את הפגישה עם מכבי תל אביב בנוגע לעטר
מכבי חיפה מתעקשת: "אלירן עטר שווה בין 1.2 ל-1.7 מיליון יורו"

דניאל אביטל שחקן בני יהודה מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
פתח כבר נגד בני יהודה. פרץ/יוסי ציפקיס

הנהלת פאניוניוס מפעילה לחץ כבד על שני האיראנים, מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי לשחק בגומלין. שוג'אי נחשב לשחקן המרכזי של היוונים בחלק הקדמי. "גם בלי האיראנים מדובר בקבוצה טובה שיכולה לעשות לנו בעיות", אמר אחד השחקנים של מכבי תל אביב על האפשרות שהשניים שוב יחרימו את המשחק.

בהודעה רשמית של המועדון נכתב היום: "כיבדנו באופן מלא את ההחלטה של שוג'אי וחאג'ספי ולא כללנו אותם בנסיעה לישראל. אבל בגומלין הנוכחות שלהם נדרשת. השחקנים שהחתמנו, נבחרו בשביל משחקים גדולים כאלו. ככדורגלנים הם צריכים לכבד את החוזים שלהם ולעשות הכול כדי שנעלה שלב באירופה".

המאמן מיכאליס גריגוריו הבהיר במסיבת העיתונאים: "הם ישחקו בוודאות. אנחנו רוצים אותם על כר הדשא, כשהם משחקים אנחנו קבוצה אחרת". על המשחק עצמו אמר: "רצינו להעביר את ההכרעה לגומלין ועשינו את זה. אני מקווה שנציג יכולת טובה ונעבור. למכבי יש שחקנים טובים ותקציב גבוה, נצטרך להיות מרוכזים".

הרכב משוער: מאטיץ קוטניק, ולנטינוס ולאכוס, יאיא בננה, אוונגלוס איקונומו, אחסן חאג'ספי, פנאיוטיס קורבוס, קיריאקוס סאבידיס, לזארוס למפרו, יורגוס מסוראס, סאמד ישיל, מסעוד שוג'אי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully