וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ספנסר וייס צפוי להצטרף

2.8.2017 / 12:34

הגארד-פורוורד (22, 1.93) היהודי-אמריקאי אמור להשלים את הסגל הישראלי של אריאל בית הלחמי, אחרי שהוביל את נבחרת ארה"ב לזכייה במכבייה. היה קרוב לחתימה במכבי חיפה שביטלה את חוזהו

ספנסר וייס במדי מכללת פרינסטון. GettyImages
וייס במדי פרינסטון/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל צפויה להשלים את בניית הסגל לקראת העונה הקרובה עם צירופו של הגארד-פורוורד היהודי-אמריקאי ספנסר וייס. השחקן כבר סיכם את תנאיו עם מכבי חיפה לפני מספר שבועות, ואף חתם על טיוטת חוזה מול הירוקים, אך לבסוף הקבוצה נסוגה מהמהלך ו-וייס יצא אל שוק השחקנים. בגלבוע, שם חיפשו זמן רב גארד שישלים את הסגל, החליטו בסופו של דבר לצרפו ו-וויס אמור לחתום במועדון.

וייס (22, 1.93), יליד ניו ג'רזי, החל את לימודיו בקיץ 2013 באוניברסיטת פרינסטון היוקרתית, מיד אחרי שהוביל את נבחרת הנוער של ארצות הברית לזכייה במכבייה. הוא נבחר לרוקי השנה של האייבי ליג, והמשיך לשלוש שנים טובות מאוד בפרינסטון, כשבעונתו האחרונה רשם 10.6 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. במקביל שיחק בנבחרת העתודה בקיץ 2015, אך לא הרשים. הקיץ הוביל את נבחרת ארצות הברית הבוגרת לזכייה במכבייה.

הסגל של אריאל בית הלחמי, שבימים אלה מדריך את הנבחרת האולימפית של ישראל בדרכה לאוניברסיאדה, כולל נכון לעכשיו את יחזקאל סקוורר, טל קרפלס וחואקין שוכמן שממשיכים מהעונה שעברה לצד הרכש הישראלי בן אלטיט והזרים דיאנג'לו הריסון שמגיע מהליגה הטורקית וזאק לידיי שמגיע מהמכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully