וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "אין כרגע אף אחד שמסוגל לשבור את השיא שלי ב-100 מטר"

האצן האגדי שצפוי לפרוש אחרי אליפות העולם באתלטיקה ביום שישי, דיבר על היורש האפשרי שלו ("ואן ניקרק הוכיח שהוא כוכב עולמי") וגם על תופעת הסמים ("זה מחזיר את הספורט אחורה")

אתר רשמי

אליפות העולם באתלטיקה תצא לדרך בסוף השבוע (שישי) ומי שיעמוד כמובן במוקד העניינים יהיה יוסאין בולט, שיאן העולם והאלוף האולימפי בריצת 100 ו-200 מטר שיפרוש כנראה אחרי האליפות הקרובה.

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
הופעת פרידה בלונדון. יוסאין בולט/רויטרס

הג'מייקני בן ה-20 שישתתף בריצת ה-100 מטר וה-4X100, סיפק כמה ציטוטים מעניינים בראיון שערך לקראת האליפות. בולט התייחס לבעיית הסמים שמכה בספורט ולסקנדל עם האתלטים הרוסים כשאמר: "אני מקווה שהאתלטים יראו מה הולך ומה הם צריכים לעשות כדי לעזור לספורט הזה להתקדם. אחרי מה שהיה ברוסיה, אני לא חושב שאפשר לרדת נמוך מזה. סמים זה תמיד דבר רע וזה לא משמח משום שאתה עובד קשה והספורט מתקדם ואז מישהו אחר מחזיר אותו אחורה, זה קשה".

בולט, שמחזיק בשיא העולם ב-100 מטר (9.58 שניות) ו-200 מטר (19.19 שניות), נשאל האם הוא חושב שהוא עדיין האיש המהיר בעולם, וענה: "כמובן, ללא ספק. בריצה האחרונה שלי ב-100 מטר עשיתי 9.95 שניות, כך שזה מראה שאני בכיוון הנכון. הייתי במעמד הזה כמה פעמים, אני יודע שאני מוכן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
וייד ואן ניקרק אתלט דרום אפריקאי. AP
היורש של בולט? ואן ניקרק/AP

כשנשאל האם הוא מאמין ששיא העולם שלו ב-100 מטר יישבר, ענה בולט: "אני מקווה שלא. אף אתלט לא מקווה שהשיא שלו יישבר. אני רוצה להתרברב בפני הילדים שלי כשהם יהיו בני 20 ולהגיד להם - 'רואים, אני עדיין הטוב ביותר'. אין כרגע אף אחד בענף הזה שמסוגל לשבור את שיא העולם שלי. אולי בעוד כמה שנים, 10 שנים יהיה מישהו כזה, אבל השיא שלי בטוח לעת עתה".

כשנשאל איזה אתלט מסוגל לרשת אותו ככוכב הבולט על המסלול, ענה בולט: "ווייד ואן ניקרק הוכיח שהוא כוכב עולמי. הוא שבר את שיא העולם ב-400 מטר (43.03 שניות), הוא רץ 300 מטר הכי מהר אי פעם וכעת הוא משתתף גם בריצת ה-200 מטר. עבורי, הוא הוכיח שהוא יכול להיות להתקדם עוד ולהיות כוכב גדול".

כשנשאל האם ישקול מחדש את הפרישה שלו אחרי האליפות, אמר בולט: "אני רק רוצה להיות אחד הגדולים. כשיהיה דיון על הכוכבים הכי גדולים בספורט, אני רוצה להיות חלק מהדיון הזה. אני רוצה שאנשים יגידו 'כן, יוסטין בולט הוא אחד הגדולים'. הגוף אומר לי לפרוש, לא הראש. הכבדות אומרת לי שמצבי הגופני החמיר עכשיו, כך שזה הזמן בשבילי להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully