וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: ג'ורדן לויד חתם לעונה אחת

2.8.2017 / 8:31

הגארד האמריקאי (24, 1.93) ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח במדי פורט ווין יהיה הזר השלישי של הקבוצה הדרומית לצד טרידוול וטאקר שצפוי לחתום בקרוב. רשם אשתקד 14.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק

ג'ורדן לויד (ימין) מול ג'ייק אודום בליגת הקיץ. AP
ברוך הבא לאילת. ג'ורדן לויד/AP

הפועל אילת החתימה הלילה (בין שלישי לרביעי) את הגארד האמריקאי ג'ורדן לויד ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA והוא יהיה הזר השלישי של הקבוצה לקראת העונה הקרבה ובאה. באילת צפויים להודיע על השחקן במהלך היום, כמו גם על אלאנדו טאקר שגם כן סיכם את תנאיו במועדון, אך הצדדים עדיין לא חתמו על החוזה.

לויד (24, 1.93) החל את לימודיו באוניברסיטת פורמן מדויז'ן 1 בשנת 2011, אך אחרי שנה אחת לא רעה החליט לעזוב ועבר לאינידיאנפוליס מדויז'ן 2. במכללה הקטנה יותר הפך לשחקן מוביל ורשם בעונת 2015/16 20.9 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. לאחר שהתאמן עם מספר קבוצות לקראת הדראפט ולא נבחר, חתם בפורט ווין מליגת הפיתוח בה רשם 14.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק. בקיץ האחרון שיחק במדי אינדיאנה בליגת הקיץ, אך לא היה קרוב להשגת חוזה.

הסגל של מאיר טפירו לקראת העונה הבאה הולך ונבנה. לצד לויד וטאקר שאמור לחתום נמצא גם הסנטר דמטריוס טרידוול ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית, ואילת החתימה אותו לשלוש עונות. לקבוצה יש אופציה להשאילו עד לפתיחת העונה הבאה. כמו כן צירפו במועדון את ניב ברקוביץ' ועמית שמחון לקדנציה שנייה, ואת אייזיק רוזפלט מהפועל ירושלים. אפיק ניסים הוא השריד היחיד מהעונה שעברה.

מאמן הקבוצה, מאיר טפירו, התייחס להחתמה: "קבוצות רבות ביקשו לצרף לשורותיהן את ג'ורדן ואני שמח שהוא בחר באילת, מדובר בפויינט גארד גדול וחזק עם קליעה נהדרת והבנת משחק יוצאת מן הכלל אני מקווה שאילת תהיה גם עבורו לבמה אידיאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully