וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הביסה 55:89 את רומניה ועלתה לרבע גמר אליפות אירופה דרג ב'

החבורה של שרון אברהמי סיפקה את משחקה הטוב ביותר בטורניר עד כה, כפתה על הרומנים לא פחות מ-29 איבודים ושמרה על מאזן מושלם (0:4) בדרך לשלב הבא. ברביעי: משחק אחרון בשלב הבתים, נגד אזרבייג'אן

אופק מלכה שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
הוביל את הקלעים. מלכה/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של ישראל הבטיחה הערב (שלישי) בקלות את העפלתה לשלב רבע הגמר של אליפות אירופה דרג ב', הנערכת בימים אלה בטאלין, בירת אסטוניה, לאחר שהביסה במחזור הרביעי של בית ג' 55:89 את רומניה. מחר תנעל הנבחרת את שלב הבתים עם משחק מול היריבה החלשה בבית, אזרבייג'אן.

הנבחרת של שרון אברהמי, שרשמה עד כה שלושה ניצחונות צמודים כולל אחד דרמטי במיוחד מול פולין בהארכה ביום ראשון, זכתה אתמול ליום מנוחה והגיעה דרוכה למפגש מול הרומנים, שהחזיקו במאזן של שני ניצחונות והפסד אחד עד הערב.

הרבע הראשון עוד היה צמוד יחסית והסתיים ב-17:23 לכחולים-לבנים, אבל משם והלאה זה כבר לא היה כוחות. ריצת 5:16 בפתיחת הרבע השני פתחה פער של 17 נקודות ולהפסקה ישראל ירדה ביתרון 31:51, יתרון שרק הלך וצמח עד לסיום.

אופק מלכה הוביל את ישראל עם 16 נקודות, בעוד תומר פורת קלע 14 לצד 8 ריבאונדים. גם תומר לוינסון (12) ונועם אביבי (10) קלעו בספרות כפולות. ישראל השיגה 19 חטיפות, מול 29 איבודי כדור של רומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully